mandag 4. mai 2009

Waiting in vain

Jeg er så inmarri rastløs!
Og Mandagen er ikke over enda!
Det er så mye som skjer fremover (sånn type fra neste uke av) og det er haugesvis av ting jeg vil gjøre klart, men ikke får gjort siden alt som skal gjøres er på hjemmefronten.
Piss!

Jeg er ferdig med å pakke, sånn cirka. Jeg skal på jobbintervju på Mandag, Oslo på Tirsdag og reste av uka går te mer jobbintervju, "pakking", flytting og bla bla.

Jeg vil begynne nå!

Det er ikke det at jeg vil hjem, jeg bare føler at jeg må unnagjort så mye at jeg kreperer.
"Plan, orden, oversikt"

Jeg er heller ikke av den typen som liker å vente.
Det sies at en bruker 7-8 år av livet sitt på å vente, og jeg er 1000 prosent sikker på at jeg har brukt opp kvota mi.
Skal også ha en del photoshoots fremover.
Med "Slit" deriblandt.

Dreadsa mine har begynt å bli skikkelig fine og harde nå.
Og det gjør meg glad.
Jeg pleier de pent hver dag, og jeg er veldig stolt av de.

Det regner.
Det er meldt regn resten av uka.
Det sa Ipoden te Elisabeth, og hun mener det er fordi Jæren gråter for den vil ikke vi skal dra.
Jeg følger den
(Ja Elisabeth, jeg gjør det, tenk!)
Og siden det kommer te å regne mye mer enn planlagt, blir det nok ikke noe klassetur for FOTTO.
Vi har spist Taco sammen idag, da, hele klassen, og det var veldig koselig.
Stig har også kommet tebake, så han spiste med oss.
Koselig å se han igjen, men for min del var det litt rart...
Jeg vet ikke hvorfor, og det er hvertfall vanskelig å forklare, jeg bare syntes det er litt strange.

Jeg har alenerom i natt!
Klassen te Hege er på tur i regnet. Haha xD
Jeg ska sove inne under dyna mi hvor det er tørt og godt, mens hu stakkars må fryse ihjel i regnet.
Lavvo ftw, ja?

Nå vil jeg hjem!
Det er sikkerlig idiotisk å si det, jeg vet.
Men jeg vil hjem.
Jeg kommer te å grine en foss te Søndag.
Men jeg vil hjem og komme meg videre. Nå har jeg "sløva" nok for ett år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar