søndag 3. mai 2009

Soul rebel

Gjett hva! Det er bare en uke igjen av skolen!
Jeg vil ikke! Vil ikke!
Vil ikke! Vil ikke! Vil ikke! Vil ikke! Vil ikke! Vil ikke!

Sjekk den gjengen'a!

Det blir så rart. Og nå som vi alle har det så koselig. Merkelig å tenke på at vi har vært på samme skole i snart 10 måneder, men ikke blitt ordentlig kjent med hverandre før nå! Jeg er veldig spent på hva som skjer videre. Det er en del jeg vet jeg kommer til å holde kontakten med, mens resten ser jeg nok ikke før gjensynstreffet i Januar. Og etter det er det 5 år til neste gang vi sees. Det er så trist! Vi har liksom kastet bort tiden frem te jul med de gjengene og klikkene vi fant med en gang vi kom, og nå er det liksom så irriterende forsent å forflytte seg fra det. Selv om alle gjør det, blir det liksom ikke nok tid til å bli ordentlig kjent med restene.
Uansett, det har vært et jævligt år - både positivt og negativt - og jeg vet jeg kommer til å savne alt og alle selv om det skal bli deilig å komme hjem for å klarte seg videre oppover på livets stige.

Jeg har til og med begynt å pakke. Det vil si at jeg kun har minimalt med skift, null pjus i hyllene mine. Og det er veldig tomt på rommet mitt...
6 esker, 2 bager og 2 kofferten samt de 3 eksene jeg allerede har sendt hjem med shit som jeg har brukt laaaang tid på å pakke, men som jeg ikke trenger å pakke opp siden jeg flytter te Tønsberg 1. Juli-ish.
Jeg er ikke den eneste som har pakket ned ting. Flere har hatt foreldre på besøk for å hente saker og ting, så det er en fin trøst å vite at jeg ikke er den eneste. Selv om jeg har tatt av litt, ved å til og med vaske rommet - mange ganger.

Vi får kun èn dag til utvask, og det er litt lite, så jeg tenkte det var lurt å ha rommet mest mulig skinnende rent til utvaskdagen kommer. Det er på Lørdag, og da kommer mamma og pappa også med bunaden min også ska de ha med seg sakene mine, føre de stikker te Stavanger og jeg har avsluttning på 19:00.
Vi er også så jævlig heldige at vi må hente James i Kongeparken på Søndagen, og det vil si vi får med oss Søndagsrushet med russebiler og annen faanskap xD
Gjett hvem som ska bli poka gul og blå? - lille fyllesjuke jævel ^^,

På Tirsdag eller Onsdag kommer årboka. Og samtidig kommer portrettbildene vi tok i vinter (noe jeg hadde helt glemt), samt kor CD'n og PC-Rock albumet og CD'ne med alle elevkveldene og Kabareten.

Åh herregud, denne uka kommer te å gå altfor fort!




Hva har jeg gjort for å fortjene deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar