onsdag 6. mai 2009

Raising Hell

It's my life
Yeah, I know it's not a perfect one
But it's a life I can live with.
<3

Hurra! Vi fikk årboka idag! Og den ble dødsfin, sånn by the way Elisabeth, du har vært kjempe flink til å sette den sammen.
Også syntes jeg dette havlårets elevråd var søte som ga meg en liten hilsen.

"Marte, HAHA; Silje vant til slutt, din Larvikskuse!! Takk for at du har lagt godt grunnlag for siste halvårs elevråd!"
d ø d s k o s e l i g !

Vi har også hatt hele to kor konserter for Klepp Barneskole, det var i grunn mye gøyalt enn jeg trudde det sku være. Alle de søte små ungene som sang "Giraffen Laffen" i lag med oss. For ikke å glemme "Haren Med Gitaren".
Etter konsertene skulle vi ha dugnad på skolen. Type rydde/sope/vaske/luke/plukke - ting. Litt kjedelig, men sånne ting regner jeg med må gjøres.
Har også fått skolebildene våre, og jeg ligner I K K E på meg selv! Herregud, det ser skikkerlig sært ut. Planen er å scanne de inn på PC'n, men printeren er pakket ned, så jååå.

V i g r i l l a f i s k i d a g !
Eller, vi grilla den egentlig ikke, men den var pakken inn i folie med masse nam nam i, og vi fikk den ved matbordet som alle andre dager, men uanz - Grilla laks FTW!
Jeg er altfor mett. Og jeg har en 6pk med Tuborg ventende på meg... ugh, vet ikke om jeg orker.
Vi skal nemlig på puben idag. Ja, på en onsdag! Puben holder åpent for oss skoleelever only, sånn av vi kan ha en real fest! Hurra! Og Stig har tilsyn, så fristelsen med å finne på noe bøll er v e e e e l d i g stor. Men jeg skal være snill. jeg lover!

I morra får vi besøk av en eller annen dude, også er det aktivitetsdag nede i Kleppelunden samt konsert med PC.Rock.
Tror det kan bli skøy!

Nå ryker og reiser jeg, for det er forshetime! Ja, det er T I M E ! ! !

Please don't leave me alone.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar