søndag 15. mars 2009

Let me be your nothing.

Gjett hva jeg ska i dag'a?!
JEG SKAL PÅ OPETH! Hurra! Om 6 timer. Dobbelt hurra!
Eneste crappy er at jeg ikke har noe kamera å ta med, ettersom spelrefleks er fy-fy... Møkk!
Jeg elsker Erlend
I helgen har jeg vært på jobb. Var en eller annen dude ved navn Mike Hill som skulle være en slik en trubadur Fredag og Lørdag. Fredagen var jeg så heldig å få lov til å være inne... Lørdagen derimot måtte jeg stå ute. Og ta i mot penger. I regnet. Med masse fulle gamlinger. Jippi...
Jeg klarte helt fint å smatte i meg hele 24 røyk i går - 18 av de fra 7 til 02:30. Trodde jeg hadde slutta jeg.
Jeg elsker Erlend
Følte for å ringe til broren min der jeg satt på en benk med en kopp kald kakao. Han var full! Haha xD Digger det, for han blir så morsom. Også var han så ivrig. Også sa han at han var glad i meg. Da fikk jeg klump i halsen. Fordi jeg savner han. Veldig. Så ringte Magnus for å preike, og han sa han savna meg, og da fikk jeg hvertfall klump i halsen. Så kom Silje fra Vear (haha!) og ville prate. Også prata vi, også gråt jeg litt også fikk jeg en klem, og så kom Knut. Makan til populær dørvakt har jeg ikke vært borti før.
Gunnar kom også innom en tur i går. Jeg ler hver gang jeg ser han, for han sekke ut uten det lange håret. Jævla militært guttefjås! Så da ble det mobbing på høyt nivå - fra begge to. Og litt fra Bjørn, men jeg eid'n så da holdt han kjæft.
Jeg elsker Erlend
Da jeg kom hjem i går satt det folk ute i stua og prata fyllepiss, så jeg stakk opp til Jacob for jeg var selvskapssyk. Jeg ble ikke lenge ettersom han var trøtt, og jeg var i hundre. Så da han hadde sovna gikk jeg meg en tur på Kleppevarden. Ofc!
Jeg elsker Erlend
La meg si en ting; morgenkvalme er kvalmt! Også er magen min hard. Veldig hard. Jeg får ikke plass oppi buksene mine, så jeg tusler rundt i joggebukse eller pysjbukse. Drit chill. Jeg får heldigvis lov til å trene, så ettervekt-ting-fett-greie skal vekk, før bursdagen min.
Jeg elsker Erlend
I morgen skal jeg te Sandnes med Jacob, for jeg ska ta piercingen jeg har sikla på i flere år, men fant ut at jeg ville drøye ettersom mine daværende bestevenner tok de før meg for å plage. Oi, lang setning. Men, ja, jeg vet ikke helt hva det heter, eller hvordan jeg skal beskrive det. Det er hvertfall i øret en plass ^^,
Jeg har også 14 binderser, 5 trekuler, 1 stein, 1 metall-ting, 46 dreads og 1 flette i håret nå. Festlig!
Jeg elsker Erlend
Det er litt over en uke til jeg skal hjem, litt over to uker til Oslo tur og litt over en uke igjen sånn generelt.
Jeg tror dette blir bra.
Ja, sånn passe : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar