tirsdag 17. mars 2009

Hope Leaves.


Jeg skulle i grunn blogge i går, ettersom Opeth-konserten var helt ubeskrivelig bra. Men så tok tia meg igjen, og skolen ble stress og man ble ganske sur og så videre.
Men uansett. Opeth. Oh. My. God. Jeg har ikke ord. Lyset. Musikken, Folka. Alkoholen. Bandet. Røyken. Alt! Det var kanonbra, og jeg gleder meg som en idiot til Fredag, for da står Zeromancer på scenen, og fikk lov av Kim og komme å hilse på etter konserten. Hurra!
Som alltid er det en eller annen dude som absolutt må, bare må løfte meg opp med hele kroppen for så å slenge meg rundt som igjen utgjør en slik en crowdsurf. Haha, det var gøy. Ikke de to første gangene da angsten tok overhånd, men etterhvert gikk det fint.

"Om ni sjunger falskt måste vi tyvarr døda er" - fette kult!

Mandagen dro PC-Rock på turnè og jeg savner Jacob veldig. Han er så go' å ha akkurat nå, for han får roa meg ned med en gang. Han kommer tilbake sent i kveld, også reiser de igjen på Torsdag. Møkk.

Tok min nye, fantastiske piercing i går. Thomas og Knut var med til Sandnes ettersom Jacob måtte pakke bilen klar til reise. Jeg betalte hele 500kr for selve piercingen med ring også fikk jeg med meg en ny stang med mindre kule til leppa. Så nå er jeg søt, i følge Jacob ^^,
Piercing gjorde overraskende lite vondt, det eneste var lyden av metall mot metall som er den desidert værste lyden jeg vet om. Ikke veldig digg å få den inn i øret. Jeg grøsser. Men den ser fin ut da, også gjør den ikke vondt.


Sånn ellers så har jeg klipt vekk dreadsa mine, siden det ikke er min greie lenger, men så angra jeg for jeg tenkte; "ka i hælvette?! Jeg gjorde det først!" Så da er Hilde super snill og mekker ordentlige på meg i løpet av denne uka. Mamma fyrer nok opp hagla så jeg må løpe drit fort, men det fikser vi lett. Hun skakke si så mye sjæl, jævla Blitz-Hippie faan.

Var på Photoshoot med Kjetil, Knut og Beate idag. Jeg skulle sitte midt i veien iført hippieklær og en bong i hendene. Som var fyrt opp. Drit morsomt! Fashion-prosjektet er ikke så ille som jeg trodde ^^,
I kveld skal jeg fyre opp "Fritt Vilt" og "Fritt Vilt 2" fordi jeg vil vente til Jacob og de kommer hjem.
Det er ikke tvil. Jeg er veldig glad i Jacob, fordi han er en veldig god venn. Og, ja, jeg klarer ikke forklare det. Det bare er sånn. Fordi jeg kan!

Var også på Ultralyd i går for å sjekke at alt går som det skal. I følge damen kan jeg fremskyve timen min om jeg vil, men jeg takket nei, fordi jeg begynner å bli vandt til den lille klumpen. Det er i grunn trist at det som skal skje må skje, men sånn er det nå bare. Det er ikke retferdig for Leah å vokse opp uten en dugelig far. Dess er sjangsene veldig små for at hun vil overleve i det hele tatt, sånn generelt. Men jeg vil ikke fremskyve det fordet.

Jeg skal en tur på hytta i påsken med mamma, pappa, mormor og muligens James. Det skal bli deilig å leke i snøen igjen. Dess er det påske, og påsken er best på hytta. Yeah. Også har frk. Oda Dahl invitert meg på middag hos henne den 27. Mars. Det gleder jeg meg virkelig til. Oda er så koselig, også vil jeg bli bedre kjent med henne. Jeg føler at venneflokken min bare vokser og vokser. Alltid får jeg meldinger, klemmer og mange, mange "jeg er her for deg"

Jeg elsker vennene mine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar