fredag 13. mars 2009

And as for some happy ending, I'd rather stay single and thin

Jeg har verdens snilleste pappa!
Så det så!

Frædda i dag, og jeg var i det sykeste humøret i går. Makan til sarkastisk, irritabel og hormonell har jeg aldri vært borti. Takk Gud for at jeg har så mange gode venner her på skolen som tar meg som jeg er, og ikke fyrer oppunder, men heller snakker med meg, får meg på andre tanker og stiller opp for meg. Evig lykke. Evig takknemlig.

Begynte dagen i dag med å vurdere å sove videre, rulle bokstavelig talt ut av senga, krabbe bort til skolen, se på mange rare kameraer, bestille et lomografi kamera med fisheye linse som pappa betaler, vasketime, butikken, lunsj, foredrag.
På foredraget i dag handlet temaet om Fredager, og Fredag den 13. Hurra, digg å få gnidd den dagen inn i trynet.
Det ble snakk om overtro på mange forskjellige måter innenfor forskjellige kulturer. Også ble det pluteslig snakk om besettelser av djevelen, og logisk nok kan du fakstisk se på folk om de er besatt og om de kommer til å ødelegge .. ting.
Kjennetegnene kan være som følger; sammengrodde øyenbryn. Skjeløyd. Dårlig humør. Hurra, to av tre er ikke værst. Kunne ikke sett det klarere - mitt levemål er å ødelegge for andre. Jeg er på go' vei!

Kjetil, Knut, Beate og jeg dro på en liten tur etter foredraget. Nesten helt til Lye. Det er løye på Lye ^^,
Tok med kameraet selvfølgelig, for vi skulle til en foss. Kjetil hadde hvitivn, Beate hadde røyken og Knut hadde det gode humøret. Vi tok litt bilder, satt og prata i sola og bare koste oss. Jeg digger efekten av lang lukkertid og høy blenderåpning når du tar bilder av ting i bevegelse. Det blir en slik tegnetforhånd-følelse av bildet. Drit stilig!
Senere da vi skulle tilbake te Klepp, måtte vi innom en dyrebutikk for Kjetil skulle kjøpe ting til dyret sitt. Da fant Beate ut at hun hadde mista mobilen, så vi måtte kjøre tebake til fossen. På veien tebake hadde jeg det værste tilfellet av roadrage. Det var drit gøy, hvertfall når Beate og Kjetil ble med. Jeg vant for jeg klarte å skremme mest folk. Master festlig.

Nå er jeg mett for jeg har slukt en hel pakke med fiskegrateng. Helt alene. Føler meg bælfeit der jeg sitter og smatter på kjøkkenet med folk. Også skal jeg på jobb. Om en time. Har ikke veldig lyst, men jeg trenger de pengene. I morgen skal vi til Kjetil i Stavanger fordi jeg skal stå modell for han. Med vannpipe og alt som er. Heldige meg får lov til å fyre opp vannpipa. Jeg gleder meg. Jeg tipper prosjektet til Kjetil kommer til å bli dritkult, etterso Kjetil har veldig talent for fotografering, og det at ideen hans er genial.



Jeg må huske å lade kameraet ettersom helgen blir veldig... fotogen?

Nå skal jeg på jobb. Wæwæ, jeg er hyper og i godt humør så Bjørn kan bare glede seg til jeg kommer ned. Skal banke han med min perfekte sarkasme ^^

Erlend er min helt, og jeg elsker han av hele mitt hjerte.
Selv om han ikke er her, smiler jeg med hele kroppen når jeg ser han.
Uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar