onsdag 13. mai 2009

Se meg fra en annen vinkel

Nå er jeg nesten ferdig med å pakke ut.
Ikke ser jeg mye vits siden jeg fløtter snart, men men.

I dag har jeg vært mye med mamma! Åh,
det er så koselig <3 Vi spiste frokost på trappa uttafor inngangen med kaffe/te og røyk. Så luka vi i litt bedd, og jeg gikk tur med Tara. Vi kjøtre ut te Tvetene Gartneri for der var det visst salg. Jeg kjøpte meg en Kiwiplante som jeg planta ved trappa, også fikk jeg en orkidè av mamma. Den er kjempe fin, og den heter Hedvig etter henne.

Ellers har jeg gått meg en lang tur og tatt masse bilder med macrolinsa mi, sett "Twilight" med lillebror. Sku egentlig kjøpe'n sjæl, men pappa spanderte. Pappa'n min <3

Satt å tenkte på i sta at jeg er utrolig heldig som har en mor og en far og en lillebror som jeg har så godt forhold te. Det er ikke mange her i verden som har det sånn, derfor er jeg super egoist og vurderer meg selv som heldigst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar