mandag 30. mars 2009

Scum like you deserve to die.

Nøtteskall på trynet!
Jeg kunne helt seriøst ikke vært gladere. Fantastisk bra helg. Fantastiske mennesker. Fatastisk slag i trynet. Fantastisk!
Selv om sjokket var ganske stort angående masse snø generelt overalt, kan jeg ikke annet enn å smile. Jeg er så fornøyd, like totally!

På Fredag var jeg på Kongegata fordi broren min skulle spille konsert. Jeg har ikke sett han spille trommer siden 10'ende klasse eller no', så det var meget festlig. Han er drit flink! Og jeg er veldig stolt av han.
Tok med meg Lomografikameraet mitt på tur også. Møtte masse snille mennesker, blandt annet Veronica og Joakim, og hadde det drit koselig med dem. Må meddele at jeg er en smule stolt over meg selv, og det vet jeg at andre også er.
Lørdagen holdt jeg på å glemme at jeg skulle inn te Tønsberg for å chille med Juli-Jane, og da jeg kom dit holdt jeg på å glemme å ringe Oda. Etter en meget stressende bytur med Juliers, møtte jeg Oders og hun og Yngvild lagde fiskemiddag. Så satt vi bare og prata og kosa oss. Veldig deilig med en jentekveld. Deretter endte det med at jeg skulle sove over for vi skulle på "Bob" i byen. Meget festlig. Skikkelig reggea-bar. Jævli rått. Endte på nash, selv om jeg var klinkende edru(!), endte på ett te, og enda ett og sovna hjemme hos Yngvild klokka 9... på morran. Våkna rundt 11, dro te Larvik, hang med Mona-min, stakk te Skien med Miriam Dahle for å bade, også var det hjem for å bli kjefta på. Hurra!

Ubeskrivelig bra helg. Og moren te Oda er space'a når hun drikker xD
Gleder meg te Oslo tur te Fredag!

Jeg har kjøpt meg gardiner til leiligheten. Juli-Jane er nemlig så drit go' at hun mekker det slik at vi slepper å betale depositum. Gardinene mine er røde. Knall røde! Og jeg liker'em.
Jeg liker også leiligheten veldig godt. Faren til Juliers har latt alt av hvitevarer stå, pluss en sofa og noe annet. Også har jo jeg en del, og Juli-Jane en del... og en del pluss en del blir mye ^^,
1. Juli håper vi på å få flytta inn.

Sånn ellers krangler Tønsbergsblad og Østlandsposten om å få ansette meg. Det er litt chill. Også vet jeg hva jeg vil om ett år. Også har jeg vedrens beste venner. Også er jeg ferdig med ALT som har med psykisk slitsomhet å gjøre. Også er jeg en smule betatt, men det er hysj, hysj.

<3

Btw; pærer kan slå veldig hardt, men av frykt for å ødelegge seg selv, er pærer varsomme.
Face facts. I don't believe you.
Trenger ikke heller, fordi jeg er ferdig med deg.
Dere som absolutt bare må overbevise meg om at jeg tar feil, når dere begge motsier dere selv.
Snakk om å bli eid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar