tirsdag 31. mars 2009

Jeg er ikke min feil, tenk!

Jeg forsov meg idag. Og ikke hadde jeg peiling på hvor jeg var. Snakk om å være klein!
Ikke hadde jeg drekki noe i forveien, ei heller sovet dårlig. Hadde heller sovet litt for mye ettersom jeg la meg 11 i går og våkna brått 12 timer senere...

Jeg løp til bussen! Helt seriøst. Som en gærning! Og jeg rakk den, for snø hindrer ikke meg. Jeg bare kræsjer meg gjennom alt som er hvitt og motbydelig. Ha!
En kjapp tur innom ØP for å snakke med pappa's fetter om no' greier, rett opp te Larvik museum for å møte Ella. Hun var hos Chris, han derre gærne kjeramikeren. Også fikk jeg en sånn telys holder av han. Det var snilt : )
Dro opp te Ella i sitt nye, fine, fancy hus. Spise middag. Busse tebake te byen, photoshoot i slummen av Larvik. Messe med Russ som sku bade føre 1. April, innom K1 for å hil
se på Grethe og Stine... også hjem. Te mor. Yeah!

Vakre Ella-Marie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar