tirsdag 3. mars 2009

Remember me? - Special needs.

I dag har det vært en forholdsvis grei dag.
Jeg er utrolig flink til å ordne opp i ting for tiden, merker jeg. Unasett hva det er, fikser Mart det. Det er chill.

Mobilen min er fortsatt ikke stabil. Når den først skrur seg av, er den død... - lenge!
Og når jeg omsider får skrudd den på igjen, er det alltid 1. Januar 2000 kl 00:00. Møkk!
Jeg trenger en ny en. Nå!

Det er Tirsdag, tror jeg, og jeg har hatt min første kortime på lenge! Ah, vi skal visst spille inn noen sanger i studio, brenne det på CD og ha den med hjem som ett minne. Så lenge vi kan synge Tir na Noir er jeg meget fornøyd.

Hurra!

Klesskapet mitt på skolen er nokså tomt, ettersom jeg har raida det for alt av klær, hivd det vekk og vært kjempe flink til å ikke erstatte de med noe nytt. Ikke at det hadde vært så lett ettersom jeg har nada med cash, men det er utrolig hva jeg kan finne på. xD

Jeg ha vært en del med Marita i dag. Det er alltid så koseig å være med henne. Først så fyrte jeg opp "Ekko" på PC'n som vi lo en del av, og senere så vi på "Seaside Rendezvous
" fra "Spor". Herreminn vi lo så vi grein, alle de fire gangene vi så den. Tror nok Hege, romvenninna mi syntes vi var nokså "smarte" der vi satt og tørka tårer.


Jeg er døds sliten og jeg vet ikke hvorfor. Også har jeg gått rundt og knasket på alt mulig rart i hele dag. Makan til munch har jeg ikke hatt på drit lenge. Jeg vet jo hvorfor, men jeg er ikke vandt til å spise så mye mat. Hvertfall ikke hele tiden. Så det er jo litt uvandt. DET problemet er ganske så snart ute av verden. (Takk for praten, forresten. Og tusen takk for støtten <3)

Neste uke begynner morroa. Da er det en to - tre ukers periode med prosjekt a la Fashion. Guh, jeg gruer meg. Det er ikke min sterkeste side, for å si det mildt. Jeg liker meg aller best liggende oppå en scene med kamera foran nesa og knipse i vei. Mer actionfyllt for min del. Men må man så må man.
Ukene etter det prosjektet, er det enda ett prosjekt hvor vi skal fotografere en lokal-kjendis. Fra nærområdet. DETTE nærområdet. Jeg vet jo ikke om noen. Men da vi fikk vite at siden prosjektukene er i Påskeferien, kan vi bruke lokalkjendiser på hjemmefronten, velger jeg å tro at broren min er kjendis xD

Vi hadde også foredrag idag. Om papirdukker! What the hell! Jeg velger å ikke gå dypere inn i det emnet, ettersom jeg har nokså mye negativt å si om det. Men likevel; what the hell?!


Silje, min gamle romvenninne hadde kjøpt et veldig fint armbånd til meg fra Malaysia. Det hadde jeg ikke forventa, derfor ble jeg nok ekstra gla' da hun kom tuslende bort i korridoren i går ettermiddag.
"Hællæh" (Hun er fra Stokke) "Mærtis, jæ har en gave ter'æ"
"Que? Gave. Til meg?"
Jeg fikk litt dårlig samvittighet siden jeg ikke hadde noe til henne.
"Jææ, du sa jo at du ønska'ræ ett årmbånd. Sorry hvis du ikke liker'e, men de hadde ingen annen farge"
Jeg liker det veldig godt. Og fisken hennes lever enda... : P

Senere den kvelden så Jacob og jeg på "American Pie - Band Camp" Huhei hvor det går. Den suger jo pikk, men det er morsomt å le. Og siden filmen vi så hadde lite betydning ettersom jeg bare ville henge med han, var alt helt flotters. Jeg sovna i senga hans etter filmen. Flaut. Og jeg som hadde lagd popcorn og greier, på gamlemåten. I gryte!

I morgen skal vi ta bilder hele dagen. JA, hele dagen. Helt til kvelden en gang. For vi må dele på en slik fin en maskin-sak som bråker og gir strøm. Husker ikke hva det heter i farta. Vi er jo 14 stykker i klassen, o hvis alle skal ta bilder etter forskjellige lyssettinger, tar det litt tid. Og vi har denne greia til disposisjon frem til Torsdag eller no'. Lyssetting er gøy å lære seg, for jeg kanke en dritt.

Jeg kan forsåvidt ikke mye av noe, fant jeg ut...

Nå skal Mart bart sove, kjenner jeg. Og siden jeg bare har prata piss og fanteri i dette innlegget, er det på tide å stoppe.

Takker hvertfall folket for en kjempe hyggelig ferie. Dere er så go'e, alle mann alle. Love you! Yeah.

Spørs om mobilen min gidder å holde ut til i morra tidlig så den kan vekke meg, siden den ikke gjorde det i dag. Fuckings pålitelig! Maan!

Jeg elsker deg, Erlend <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar