tirsdag 24. mars 2009

Om du kan se alt jeg kan se

Jeg begynner dette innlegget med teksten til verdens fineste sang - så langt.

Zeromancer - Ammonite

Its hidden well
Deep inside
You don't want me
To tell you why
What means nothing to you
Means everything to me

Assimilating tears to the floor
I don't know you anymore


Come and crawl
Out of my head
Ammonite
What means nothing to you
Means everything to me

Assimilating tears to the floor
I don't know you anymore


That was then this is now
Gotta get through somehow
Yeah, gotta get through somehow

Om du kan se alt jeg kan se
I ensom majestet.
Jeg lever i en synd
Svever på en løgn
Uten deg har jeg ingenting


Jeg kom nettopp inn døra etter en tur til Stavanger. Det er slitsomt å kjøre bil med hodevondt. Sånn ellers har jeg vært psykisk støtte for Marita da hun var hos frisøren. Jeg har spist årets første pinne-is, plaga Victoria for at hun er Svenske, smålig begynt å pakke kofferten ellers bare loka rundt.
I går var jeg på Ikea med Yasmin og Kari. Døds kult! For jeg fikk meg nye, røde, kule gardiner til leiligheten. Også kjøpte jeg masse stearinlys. Etter det skulle jeg egentlig se film med Beate, men det endte med at vi måtte hente Kjetil og Marius. Etter det har jeg nesten ikke sett ho...

På Lørdag var det veldig nære føre vi dro til Oslo på Rockefeller. Samtalen gik som følger (døds idiotisk)
Kia: Åååh, jeg vi te Oslo!!!
Knut: Ska me stikke då?
Beate: Jeg hakke pæng
Kia: Men hvis vi skraper sammen alt vi har, og kanskje litt til mekker vi det lett!
Knut: Ok, for vi må ha bensin.
Kia: Da lager vi matpakke. Koseliiiiig!
Beate: Fær me da?
Kia: Oh yes! Jeg bare ringer jobben og sier jeg er syk og så videre. Når kjører vi?
Knut: (ser på klokka og smiler) for tre timer siden....

DOH?!!?!?!

Hælvettes dritt Lørdag med fantasipiss som tema. Sitte i et mørkt rom på ei pute og lese eventyr. Great!
Endte med at Beate, Knut og jeg dro til Stavanger (alltid er det den byen som trekker til seg folk), for jeg måtte kjøpe nye perler ettersom de jeg hadde knakk. Da ringte jeg min bror, snakka litt med han. Satt ute i sola med cola og eple på togstasjonen, mimra om konserten dagen før og kjøpte mer grønnsåpe.
Senere på kvelden skulle jeg på jobb. Det var konsert. Jeg måtte sitte i døra og ta i mot penger. I regnet. Igjen Hurra. . .

Søndagen gjorde jeg veldig lite. Satt ute på grasset med folk og chilla'n, mekka flere dreadslignende ting, spilte gitar. Ble kalt "Ræddis" gjentatte ganger av Silje (Vear-Kusa) og begynte smått å planlegge neste prosjekt.
En helt ålreit helg, i grunn. Vært stort sett i godt humør, og jeg tror det syntes.

Som jeg liker å si det selv; harru en dårli' dag, harru en dårli' dag - er dagen go' så hold kjæft.

I morra skal jeg hjem! Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar