søndag 1. februar 2009

Oh, baby, don't you know I suffer.

Æsj, sånn fjorårstreff er oppskrytt!
Ikke bare blir vi tilsidesatt av lærerne på skolen når fjorårets elever er på besøk, men ikke faan om de skal prate med oss i det hele tatt. Tette, idiotiske, overfladiske, irriterende, patetiske mennesker.

Kor-battle var gøy, da. Vi eide dem så sinnsykt. Må'kke komme her og komme her!
Halve gymsalen var fylt med årets kull, og den andre delen med ... de andre.
De fikk begynne, også slo vi an med "Y paradesi", også tok de "Over the rainbow", og da slang vi med leppa og tok "Caravan of Love".
Allsang ble det også; "Tir na Noir", "Kringsatt av fiender" og skolesangen (nedunder). Kammerkoret sag "Gabriellas sång". DET er drit lenge siden vi har sunget den. Maan, sist gang var i November da jeg hadde guttene mine på besøk.

Etter kakespising, synging, kaffesøl og vennskapsring gikk turen ned til puben.... og, ja, da husker ikke Mart noe mer.


Det er kun en uke til jeg skal hjem, og jeg klarer nesten ikke vente mer. Jeg skal i bursdag, jobbe en uke, på UKM, slække under prøveforestilling ting, på Hippie-party, kaffe...masse! Og ikke minst, bare kose meg masse med mine altfor gode venner. Spørs hvor mye hopping og spretting det blir med krykker, men det funker vel : P

I dag har jeg tatt ett skritt til nærmere "frihet". Jeg har nemlig sendt forlovelsesringen min hjem til mamma. Ja, jeg har vært forlovet en gang i tiden, men det tok slutt i Desember, og helt frem til nå har jeg gått med ringen. Men nå, nå er den snart på vei hjem. Jeg sa til mamma at hun måtte på ingen måte åpne den, men gjemme den vekk fra meg. Det føles veldig tomt på fingeren min, det er liksom noe som mangler. Men det er til det beste for meg. Jeg vil ikke leve i fortiden lenger. Jeg vil videre.

Nå skal jeg se på Pirates of the Caribbean med Beate-min. Jeg elsker den jenta. Hun er best. <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar