tirsdag 30. desember 2008

Sleepless nights.


Åh mann, jeg får ikke puste. Er så sinnsykt tett i bihulene. Typisk at jeg skal bli syk rett før nyttårsaften.

Nettopp nu sitter jeg i kjellerstuen og ser etter en høgskole jeg vil gå på om ett år. Disney Channel står på, fy faen å jeg har savna den kanalen <3 og etterpå skal James og jeg se på American Pie 2 : )
Begge to sitter og nerder på nettet, begge med posha under leppa, begge to slække som faen.

Jeg har en uke igjen av ferien, og jeg må innrømme at jeg er ikke i fulstendig i fyr og flammer for å komme tilbake til skolen. Klart, jeg gleder meg jo for da får jeg begynt å danse igjen, også skal jeg fortsette å lære meg fele eller fiolin. men det venter så sinnsykt mye skolearbeid på meg. Jeg har enda et fuckings prosjekt jeg må bli ferdig med, også skal jeg jobbe, jobbe med enda en elevkveld, planlegge ett maskeradeball for hele skolen. Også skal vi jobbe i tre uker med en Kabaret. Det kan jo bli festlig, for Kjetil og jeg skal være PR-folka ^^,
Også er det fjorårstreff i slutten av Januar, med forestillinger i hytt og pine. Merker allerede at jeg blir sliten.
Maan.

Også tror jeg Marte og jeg skal være med på UKM. Haha xD
Husker ikke heeelt hvordan vi kom frem til det, men det gjenstår å se om vi får vært med. Tenker likson, når skal vi få øvd : P
Men uansett så skal jeg være tilstede, pleier alltid å være der og ta bilder som jeg sender inn til ØP.

Lættis!
"What the hell are you doing?!"
"I just stuck a tropet up your arse..."
Faan, jeg digger American Pie <3
Men ikke like mye som jeg digger Beate-min.
Savner deg, pusi <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar