søndag 27. desember 2009

Ny uke, nye muligheter.

Det har vært julaften og jeg fikk så mye fint:
  • Øredobber i hvitt gull av Emil
  • En pose te av Madelen
  • En bok, en topp, en hjemmestrikka genser, penger til nye Converse, pengepung og et koselig servise av mor og far.
  • Et veldig fint armbånd av Sunniva, niesen til Emil
  • DVD-spiller av mormor
  • Telysholdere og en pose te av lillebror
  • Elefantlysholder av Knut
  • Smykkeskrin med armbånd av Onkel og Tante i Nord
  • 400,- av onkel og tante i Oslo
  • 2500,- av besteor og bestefar
  • Hårspray av mine fettere
  • 200,- av mine andre fettere
  • Tekopp med sjokolade, te og en kortholder av svigermor
  • Sokker og vanter av hunden og katten min
  • Gavekort på 250,- av jobben
  • En engel som spiller fiolin av en kunde på jobben
  • En Popcorn T-skjorte av Juli-Jane
  • Stearinlys med holdere av ei kollega på jobben
  • Pink Floyd DVD av Magnus
  • En engel av mamma'n te Chadi


Nå er det heller ikke lenge til jeg endelig tar over leiligheten sammen med Emil. 1.Januar tar vi over den, og jeg har så mange fine idèer til innredning! Vi har jo stort sett alt bortsett fra salongbord, vaskemaskin og komfyr. Men det ordner seg. Ulempen med å flytte midt i romjula, er at det er vanskelig å få tak i ting en trenger! Men uansett så blir dette bra : D Det blir jævli bra!

Denne uka som kommer ska jeg nesten ikke gjøre annet enn å jobbe, og det er stress for det er ting som ska ordnes i stand. På Nyttårsaften ska broren min og jeg ha noen folk hjemme hos mamma og det blir en del som må gjøres i stand til det. Og om det ikke var nok så må jeg jobbe den dagen også! Yes, der har jeg takka for å være et ja-menneske.

Jeg syntes det er urettferdig at ikke jeg også får juleferie. Bare fordi jeg ikke går på skole, betyr ikke det at jeg ikke trenger det like mye.

Next year - oh yes, next year...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar