torsdag 5. mars 2009

Lykkeliten.

Agregat er det ordet jeg leita sånn etter her om dagen! Yeah, bedre sent enn aldri.

Jeg sto opp til morran idag, i koma selvfølgelig, som alle andre dager for tiden. Morrasamling og bla bla før fototimene. Knut, Kjetil og jeg skulle ikke ha agregatet før klokka tre tilfeldigvis, så det å stå opp klokka åtte var jo en kjempe idè! Bah! Helt fra klokka ni te halv tolv satt jeg og surra på PC'n. Jeg er ENDA ikke ferdig med å redigere ferdig bildene fra konserten til Slit på Skagerak Int. School. Jeg er heftig treig, veit jeg, men det er kun fordi Photoshop fucker opp PC'n min noe så jævelig.

Det blåser. Kraftig. Det har alltid gjort det på Jæren for så vidt, men etter tre uker hjemme har jeg en tendens til å glemme hvor jævlig det er å komme tilbake. Ingen vits i å ordne håret - vinden bare fucker det til, uansett.
Derfor fikk jeg den geniale ideen om å dra med alt fotoutstyret ned til BoreStranda for å ta bilder når agregatet var til vår disposisjon. Siden resten av klassen hadde brukt parkeringsplassen, og jeg er den heldigste som har gutta på min gruppe som er sterke, bestemte jeg det. Men da MÅTTE jeg være modell.
Ugh, jeg finnes jo ikke fotogen, what so ever. Men jeg dro på meg noe som flagrer (vi bruker den satans vinden for det den er værdt) og tok med noen skjerf og kjørte ned te stranda.

Fytti helvette! Jeg tror jeg tør påstå at litt av grunnen til at klærne mine fløy var at jeg skalv sånn!
Men det var gøy.
Fornuftig nok kom verdens beste setning ut av kjeften min:"Top Model Jæren - vinn frostskader i nesa og en sekk med gjødsel" xD


Her sjekker vi posisjoner, lys og vinden.


Jeg fikk streng beskjed om å smile : )


Ett av sluttbildene.
Resten ligger på Facebook og Nettby.




Vi har besøk på skolen igjen. Fra Solborg Folkehøyskole. Det er fotballkamp akkurat nå, faktisk, men jeg er for kald til å gidde å drasse ræva mi ut døra. Planen er å tømme varmtvannstanken ganske så snart. Men uansett, De skal visst være her til i morra (?) også er de fra en kristen folkehøyskole. Haha, vi på Jøren er onde, fordi vi har malt 666 og opp-ned kors på genserne våre. Yeah. Barnslig, sa du?

Jeg tror dette er den beste dagen på skolen siden jul. Etter en ganske så heftig tankerunde i går, har jeg funnet ut at jeg gidder ikke bry meg. Om noe. Jeg vet hva jeg vet, and so be it. Jeg har forklart og forklart til alt og alle gang på gang, så da gidder jeg ikke bry meg mer.
Satt ganske lenge på MSN med Marthe i går og fortalte henne et par ting jeg ganske kjapt angret på at jeg sa, men gjort er gjort, og det har ikke gjort noen skade. Uansett, så driter jeg faktisk i det. Jeg føler meg litt slem, men jeg har i grunn vært veldig, veldig snill uten å få noe igjen for det, så da syntes jeg det faktisk er på tide at jeg er litt care. Jeg vil jo ikke at Marthe skal ha dårlig samvittighet for noe som helst, og jeg har sagt til henne at dette var Erlend sitt valg og ikke hennes, og at hun kan ikke gjøre noe med det. Hva skulle skjedd da? At hun gjorde det slutt med Erlend? Hallo! Hvor stor er den fuckings sansynligheten for at han kommer tilbake til meg da? Null! Nada! Niks! Nei du, jenta mi, kos deg mens tiden er rolig. Nå har jeg hvertfall fortalt henne hvordan ting er for dagen, fordi hun spurte, og jeg lyver ikke. Så hvor mye dårlig samvittighet du ønsker å ha er ditt problem og ikke mitt. JEG skal i hvertfall ikke trekkes inn i det. Det er ditt og Erlend sitt problem, om så var.

Jeg så på "Black Books" med Jacob i går, fordi Jacob og jeg er kule som ser på Britisk humor. Det er alltid så deilig å være i nærheten av Jacob, fordi han holder ryndt meg og stryker meg i håret... også biter han meg i kinnet og på nesa, noe som ikke er fullt så kos. Selv om Jacob har kjæreste hjemme, og ingenting skjer mellom oss, er det ganske deilig og ligge ved siden av han i senga, under dyna og bare chille. Han kilte meg så jeg begynte å hikke, og jeg hikker ikke. Med mindre jeg er så glad at kilefølelsen og gladhetsfølelsen menger seg sammen og kødder med systemet. Ergo, jeg er glad!
Jacob er også den som er flinkest til å få meg i bedre humør når jeg er nedfor. Hvertfall her på skolen. Som for eksempel her om dagen, hvor jeg var helt ødelagt på grunn av lite søvn, masse tanker og følelser, så kom hAn bort til meg, ga meg en klem og hvisket "jeg er veldig glad i deg, Kia". Da blir jeg glad. Også får jeg søte meldinger av han. Sånn som i går, da jeg gikk forbi han utenfor internatet. Så kom jeg inn på rommet, satte meg ned ved PC'n, også gikk det sånn type 2 minutter så fikk jeg melding. "Du er så søt".

Nå er det en time til kveldsmat, og jeg savner broren min og Jonas veldig mye, sånn plutselig. Vet ikke helt hva jeg tenkte på. Kommer vel av at jeg er sulten, og da tenkte jeg på mat. Også er det snart kveldsmat. Så husket jeg plutselig på da James, Ole, Erlend og Glenn var på besøk på skolen og vi spiste kvelds. Og når jeg tenker på James, tenker jeg på Jonas, siden de to er ganske like sympatiske ovenfor meg.
Hmm. Ja ja, 21 dager til jeg skal hjem, hvertfall. 3 uker i dag, tenk!

Jøsseball'ass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar