tirsdag 10. mars 2009

FREDericia.

Sånn fotoklubbting er døds egoistisk!
Ok, kanskje ikke akkurat egoistisk, men likevel... Jeg kunne i grunn ikke gitt mer faen for å si det mildt, men det var gørr kjedelig å bare sitte der. Også fikk jeg latterkikk! Fordi jeg drakk burn, og Knut plaga meg.
"Oh crap, someone's coming! Act like a cat!"
"Mjau..."
Intern, ja, men drit morsom. Sjekk "Talking cats translation" på Youtube.com. Master!

Jeg vet jeg ikke får sove i natt. Jeg bare vet det. Sikkert fordi inntaket av burn nærmer seg en liter nå, og kroppen værker pluss at planleggingen for morradagen er enda ikke ferdig. Fack, fack, fack!
Det er ikke meldt regn da, men man kan jo aldri stole på metrologene. Hvertfall ikke de på yr.no.

Jeg har den følelsen av at noe mangler. At det er noe jeg har glemt. At det er noe jeg skal gjøre.
Ja, det var det det var - jeg må glemme deg. Fullstendig. Og den eneste måten å gjøre det på er å reise vekk fra alt.

Snakkas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar