onsdag 11. februar 2009

Ever thine, ever mine, ever ours.

Det er Onsdag for faan. Og jeg, atter en gang, loker på ØP. Jeg har flere oppdrag i dag, siden jeg jobber kveldsvakt, og det gleder meg. Kl 17:00 måtte jeg bort på Spenst og fotografere håndballjentene som skal ha cup eller noe til helgen, nå kvart over seks skal jeg bort i gymsalen på langestrand og fotografere Basketball-laget som har vært gjennom 15 år, og klokka 19:00 skal jeg på Larvik Museum og fotografere OG lage bildeserie av en klassisk konsert.

Æh! Jeg gruer meg litt til den...

Det blir ingen lang dag, med andre ord. Når disse oppdragene er ferdige, skal jeg redigere bildene, slenge de over til arkivet og og dra hjem.

Jeg har begynt å strikke da! Haha, jeg skal strikke meg et satans langt skjerf! Mamma har så mye restegarn fra den gamle butikken hennes, at jeg bare måtte prøve på noe. Så langt har jeg strikket ca 30 runder med svart, og snart skal jeg over på burgunder rød.

Åh, jeg har ingenting å gjøre. Og jeg skal sitte her til halv 10. Ok, så er det bare en time til, men likevel. Tia går sykt sakte når du ikke har noe å gjøre, derfor skal jeg plage dem som leser denne med random høytlesning av tankene mine;

Jeg har en syk trang på sjokomelk og smulteringer, men jeg vil ikke tillate meg å spise det. Jeg har ikke noe sunt noe å skylle det ned med, dessuten, spiste jeg for mye godis i går. Altfor mye kakao har jeg også slukt i meg idag, kakao og te. Te uten sukker da, for jeg kutter strategisk ned på sukkerinntaket mitt. Jeg lurer på hvor mye sukker det er i snus? Jeg har heller ikke tatt noe røyk idag, og jeg har spist 3 gulrøtter og 2 brødskiver. Med salami. Jeg har klart å strekke en sene i samme fot som jeg har senebetennelse i. Er det mulig?! Åh, jeg vil ha sjokomelk. Også vil jeg hjem. Sove. Eller nei, strikke. Kanskje lese i boka mi. Det er jo like før Bella og Edward skal gifte seg, visstnok. Haha, jeg leste i et blad i sta at "New Moon" filmen står på svake ankler. Tydeligvis kan det hende den filmen går til helvette. Oh, jeg håper ikke jeg kommer dit, for med tanke på den varmefobien jeg er utsatt for, vil jeg heller fryse ihjel. Eller bli påkjørt av en bil. Smertefritt, men bare nesten. Jeg må ha ny mobil, for den jeg har nå holder på å kræsje, som faan. Den slår seg av, hele tiden, også får jeg ikke skridd den på. Men jeg har ikke penger til det enda, jeg må spare, og før den tiden kommer, kan det hende jeg lever uten mobil. Hadde vært kjekt med de 5000kr som Erlend skylder meg nå, så kunne jeg fått det unna, men det er for tidlig å prate med han om noen ting, så jeg driter i det. Gidder ikke at han skal bli sur og grinete på meg uten grunn, for da ødelegger det ferien min, og det nekter jeg på. Yay, det er så mye gøy som skjer. Jeg gleder meg sånn til dagene fremover. Oh, faen, mamma har bursdag på mandag. Kjøper en rose til henne eller noe, så blir hun glad. Hun vet jeg ikke har penger om det så skulle smelle i Canada. Dess så har jeg et par liter vin jeg må få tak i ganske kjapt. Det er dyrt å busse. Skulle ønske jeg kunne låne bilen litt oftere, så slapp jeg det. Shit, jeg må trene på fiolinen min, også må jeg gjøre yoga. Ugh, jeg savner å danse, faens satans fot. Nå vil jeg hjem. Det er varmt hjemme. Kanskje jeg skal lage meg en omelett etterpå. Mmm, nei det blir for seint. Skal opp kl 7 i morra, gidder ikke det. Lurer på hvor mange minusgrader det er ute? Å, posha-trang! Når er det siste bussen går fra larvik til Stavern egentlig...?

Ja, NÅ skal jeg hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar