mandag 12. januar 2009

One step closer.

Jeg er tilbake!

Jeg er skikkelig stolt av meg selv ^^,
Jeg har nemlig tatt ett skritt nærmere fremtiden. Jeg sitter ikke fast lenger. Jeg har reist meg opp, og gått videre. Dette er veldig takk til Ida Elisabeth <3 hun ga meg tipset å bare slappe av, lese en bok, og ikke tenke for mye.

Tusen takk, søtsaken <3

Jeg har en helt annen følelse i kroppen nå. Jeg er glad, helt på innsiden. Å Gud, som jeg har savna den følelsen!
Og det er takket være alle vennene mine, meg selv og ikke minst Martin <3
Martin er verdens nydeligste person, har får meg til å føle meg stor. Han verdsetter meg som den jeg er, og jeg er meg selv rundt han. Jeg har det så bra hele tiden. Ikke en gang siden Fredag har jeg vært nedfor. Ikke èn! Jeg har gjort de tingene jeg skulle gjøre, vært mer optimistisk rett og slett. Ting går bra på skolen. Jeg spiser igjen. Sover godt om natta. Hopper og spretter rundt som jeg alltid gjør, og folk kommenterer at jeg ser mye bedre ut. Jeg ser ikke så sliten ut mer, og jeg smiler mer. Til og med lærerne på skolen har kommentert det.
Ah, jeg tror jeg er forelska ^^,

I går var jeg i Sandnes for å gå på kino. Det ble bare Martin og meg som dro, for resten av folka var for reduserte og kjipe, men det gjorde ikke meg noe. Vi skulle egentlig se Twilight, men det var så sinnsykt mange mennesker på kinoen. Ikke noen plasser igjen! Så vi endte med å se "Død snø". DEN er å anbefale til alle sammen. Den er drit bra. Litt komisk også i grunn, på en litt teit måte. Masse Tyske zombiesoldater fra Andre verdenskrig som surrer rundt i snøen på fjellet xD
Jeg hadde det kjempekoselig <3
I kveld kommer Martin til meg for å se film, så derfor har jeg rydda og vaska rommet for det så ut som et bomba horehus. Jeg gleder meg.

Vi begynte på kabareten idag også, og jeg sitter i mediagruppa. Min oppgave er å få avisa hit under en forestilling, annonsere når forestillingene går, og bare ta bilder under hele planleggingen og forestillingene. Det er litt gøy, for hadde det ikke vært for oss, hadde ikke kabareten fått noen omtaler i det hele tatt xD
Vi var tidlig ferdig idag også, for det var ikke mer å gjøre enn å planlegge i gruppene og finne ut hva vi skal gjøre i morra. Herregud, slække tre uker jeg får fremover xD

Nå skal jeg spise litt middag, tenker jeg, for det har jeg enda ikke gjort.

Jeg er glad i den følelsen jeg har i kroppen nå. Det kiler... ^^




Taking over my life
But I don't seem to mind
And there's no stopping you
Taking me on a ride
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar