torsdag 8. januar 2009

Overtrøtt...

OÅh, mamma, jeg savner lillebroren min skikkelig nå. Har nettopp hatt feletime, hvor jeg lærte meg soloen i "Nothing Else Matters" og da begynte jeg selvfølgelig å tenke på han. Aw mann, jeg gleder meg sinnsykt mye til å vise han hele sangen. Regner med at han syntes det er kult.
Nå sitter jeg og hører på Apocalyptica - One, for å se om jeg kan klare den også. Den er ikke like vanskelig som Nothing Else Matters, så det funker. Jeg kan jo ikke en dritt sånn teknisk om feler, så det er et under at jeg faktisk klarer å spille noe som helst...

I kveld skal jeg til Stavanger, igjen. Det er et demonstrasjonstog for Palestina som jeg vil være med på. Skal ikke uttrykke meg noen meninger, for det er litt skummelt i og med at selve temaet er ganske hyppig i seg selv. Har fått med meg Knut også, og det er visst en helg gjeng fra skolen som skal innover også. Jeg gleder meg.
Fikk ikke kjøpt billettene til Opeth og Zeromancer i sta alikevel, fordi Folken var ikke åpent. Det åpner ikke før... nå xD Heldige meg som skal inn til Stavanger igjen da, for da kan jeg snike meg inn og kjøpe de ; )

Skal også en liten tur på puben når vi kommer tilbake til Klepp også, Knut bare MÅ ha øl^^,
Da får jeg også snakka litt med Bjørn ang jobbing i helgen, jeg MÅ jobbe på Lørdag også, ellers dør jeg. Orker ikke henge på skolen og ikke gjøre en dritt.

Jeg har spist masse idag! Faan, jeg er stolt. Lage ostesmørbrød til folka, og jeg spiste hele 3 brødskiver - frokost, middag og kvelds med andre ord. Jeg er mett.
Fant også en 3pk med kinderegg liggende i skapet på rommet mitt, kanskje jeg spiser det etterpå, ellers sparer jeg de til senere. Digg med nattmat, i og med at jeg ikke regner mer at jeg får sove i natt heller. Kanskje ikke så rart, hvertfall hvis jeg spiser e-stoffer etter kl 21:00. Da kan du gi faan i at jeg sover noe som helst.

I morgen skal det visst skje noe på skolen, men jeg husker ikke heeelt hva det er for noe. Lit sært, for jeg har en følelse av at det er noe jeg skal gjøre. Sånn bortsett fra å brife for skolen at jeg fortsatt vil være i elevrådet, og det at jeg skal lære å stemme fela mi xD I A, James ; )

Men nå er Knut her snart, for vi må kjøre ganske straks for å rekke "toget".

FRITT PALESTINA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar