tirsdag 23. desember 2008

War is over.


Det har vært en så deilig dag. Har ikke gjort noen ting, bortsett fra å pynte litt og rydde pluss jogge meg en tur.
De siste dagene har jeg vært så mye på farta at en litt slapp-av dag idag gjorde susen.
Hele helgen har jeg først vært ute i sandefjord på byen, og okkupert Kongegata i Larvik. Jeg har vært på Kafè med Mona og Marte, seperate ganger da selvfølgelig, jeg har vært i studioet på Kongegata med James og Glenn (De nye Slit-sangene blir drit kule) og jeg har sittet og tatt et par øl med Marte i kjellerstuen.
Utrolig hva man finner ut i sorgens stunder; jeg er helt over meg selv over hvor mange venner jeg egentlig har. Jeg trodde til tider at jeg ikke hadde noen, men jeg tok grundig feil. Tusen takk alle sammen. Jeg er kjempe glade i dere.<3

Nyttårsaften nærmer seg veldig, og vi er nå nesten 10 stykker som skal feire denne dagen hjemme hos meg.
Jeg gleder meg veldig. Spesielt til du kommer : D
Du har vært den største støtten utenom min bror, snille du.


Uff, nå sitter jeg og griner også nå, for jeg er så takknemlig for alt sammen også er jeg kjempe lei meg for alle dumme ting som har skjedd som ikke skulle ha skjedd. Unnskyld Erlend. Unnskyld. Jeg elsker deg enda <3
Beate ringte meg i dag. Herregud, hun er så nydelig. Når jeg snakker med henne, finnes det ikke noe godt eller ondt, bare en mellomting og det er så skjønt. Også holder hun og Kjetil på å bli sammen, og jeg kunne ikke vært mer glad på deres vegne. Jeg visste det hele tiden i grunn ;)

I morgen er det Julaften, og jeg gleder meg veldig, selv om det er denne tiden som er tyngst for meg. Det er masse folk som kommer inn og ut av huset vårt, det er stressende og alt er bare kaos. I år er det litt ekstra tungt fordi på denne tiden i fjor hadde jeg det så vondt av lengsel og en annen ting, og alt jeg ønsket var å komme hjem til deg. Når jeg sitter og tenker på det i år må jeg smile litt. Vi hadde det så fint da. Og jeg husker jeg gråt av glede da jeg endelig fikk se deg igjen andre juledag. Vi gjorde ingenting den dagen, vi bare lå i sengen og du holdt rundt meg. Det var så... himmelsk!
Satt i går med Marte og jamret litt om gamle førstekjærlighetsminner, og jeg kom til å huske på den våren vi ble sammen. Hvordan jeg kapret deg med russeknuta, og turen inn til Blitz hvor vi bare var kjærester for en dag. "Festen" i kjellerstua med James og Simen dagen etterpå, og hemmeligheten vi bar på i nesten 2 måneder. Vi fortalte ingen at vi var kjærester, og det var så gøy.
Husker veldig den ene gangen vi satt ute på plenen utenfor skolen og jeg tømte vannslasken min bak ryggen min; "Oi, jeg må fylle på mer vann. Vil du være med, Erlend?" Også løp vi inn, og gjemte oss mellom skapene. Det var nesten vi ble tatt på fersken av Synne, husker jeg. Haha, gode minner.
Vi hadde også vårt eget lille "hjemmested" hvor vi møttes hver morgen. Det var i trappa over musikklasserommet. Herregud, jeg smiler som en idiot akkurat nå.
Du er et godt minne, du, vennen min. Savner deg.

Fredag skal jeg til Tønsberg for å møte Juli-jane og vi skal se på leiligheten vår. Jeg gleder meg kjempe masse. Det er lenge siden jeg har sett sukkertoppen.

Men nå skal jeg gjøre ferdig glasset mitt med hvitvin, hvis ikke flaska, også skal jeg legge meg tenker jeg.
God jul, alle sammen.
Glad i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar