fredag 26. desember 2008

Nephilia


Det er noe galt med meg, sånn bortsett fra det vanlige.
Jeg er så rolig! Konsentrert liksom, akkurat som om jeg hører på meg selv fra innsiden.
Også har jeg begynt å filosofere igjen. Da kan tankene mine virkelig ta meg langt vekk.
Også ser jeg ikke ut midt i trynet xD

Jeg var i Sandefjord igjen i går : )
Fikk med meg James, Marco og Søren, også møtte vi Ken og Marius. Eller, jeg spurte om James og jeg kunne sitte og vorse litt med de, og da vi dro ut møtte vi Marco og Søren. (Ugh, jeg har så lyst til å skrive macro og ikke Marco : P)
Vi trodde det var 18 på The Old Sportsman og Cactus, men det var det tydeligvis ikke. Så da rækla vi rundt i byen, og jeg spiste hele 2 medium pizzaer - alene. Nesten.
Det var veldig koselig. Møtte på Hansa utenfor Cactus. Han var full. Jeg var full. James kikka rart på oss. Marco lo. Hansa bæææda. Jeg tuller.

Vi mista jo Marius igår da. Han skulle bare ta ut penger, også forsvant han. Men det gjorde ikke så veldig mye for min del, for da fikk jeg Ken helt for meg selv.
Han sendte meg en koselig nattamelding også <3

I dag skal Ida værsågod få lov til å være med ut, ellers kaster jeg en frossen kalkun på tåa hennes så hun ikke kan danse hverken på byen eller på skolen xD
Men nå skal jeg en snartur til Larvik for å fotografere litt, også skal jeg til Tønsberg for å møte Juli-Jane, også er'e fylla : D

Jeg gleder meg til å se deg igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar