tirsdag 10. november 2009

Apekatt i analen?

Ok, så dette blir et litt bildevennlig innlegg, men det gjør jo ikke noe. Jeg har jo den "fordelen" av at jeg glemmer det jeg egentlig ska blogge om når jeg først blogger, so here goes;



Jeg har et lite prosjekt. Jeg fikk en puff sist Emil og jeg var på loppis - lille snille vesen.
Det jeg skal med den er å pusse den opp, noe jeg begynte med forrige uke. Siden jeg ikke har slipemaskin, gjør vi det på gamle måten - pussepapir xD
Den så slik ut da jeg fikk den:


Så får vi se hvordan den blir. Planen er å male den hvit og trekke den om i fløyel - type 80-talls fløyel!
Jeg koser meg sånn med dette!




Så, over til noe annet. Til helgen skal jeg til Stavanger for å hilse på Knutsen og Kjetil. I lang, lang tid har vi prata om å treffes, men det har alltid blitt lagt på is. Mest på grunn av meg : (
Men nå, NÅ skal det drekkas! Puben på Fredag, Stavanger på Lørdag. Jeg skal bære på 2 brett med øl, så det blir bra.




En annen ting. Jeg har ny tatovering! E N D E L I G !
Herregud, jeg har nesten spara. Og den blei kjempe fin!



Snille Henry, min (fra nå av) faste tatovør fiksa litt på stjernene mine. Og når jeg ska tilbake for å fylle på salamanderen, ska han fikse den andre også. Alt for 700 spenn : D



Til slutt et lite bilde av min emo-kjæreste som smugrøyker i vinduskarmen min når jeg ikke "ser" på
<3>
Jeg elsker han, jeg.

1 kommentar: