søndag 8. november 2009

Go find your faith with fear and trembling

Soundtrack: Røyksopp - Eple

Er helgen over allerede?!

Fredagen er den slækkeste dagen jeg har hatt på lenge. Emil og jeg skulka både jobb og skole, eller, han skulka skolen, jeg var ikke helt i form. Feber ftw!
Han hadde overnatta hos meg, og ingenting er bedre enn å våkne opp i samme seng som kjæresten din <3
Vi bare kosa oss i senga med film og prating inntil vi fant ut at det var på tide å stikke hodene våre uttafor døra. Emil skulle til Lærvik for å game med en kamerat, og jeg egla meg innpå for et par timers tid før jeg stakk hjem til mamma og de.

På Lørdagen var det denne populære familiemiddagen som jeg dro med meg Emil på. Egentlig skulle bestemor og bestefar være der, men bestemor har visstnok hatt en liten hjerneblødning uten at hun visste det og måtte holde sengen, og bestefar har isolert seg på rommet sitt i frykt for å få svineinfluensa xD
Emil var så fantastisk der han satt ved min side og støttet meg med en forsiktig klem på hånden under bordet hver gang mormor kom med en spydig komentar.
Vi tok bussen tilbake til Tønsberg så for som anledningen ba seg. Vel hjemme var jeg så utslitt fra trasig middag, og det var herlig og bare ligge på fanget til Emil mens han strøyk meg i håret. Jeg sovna, og våkna opp til McDonald's mat på senga.

Senere på dagen lagde vi muffins, også drepte jeg 8 av de med altfor mye melis fordi Mason liker melis veldig godt aparently, og jeg hadde lova og gi han et par. Senere dro Emil hjem fordi jeg skulle ut å jogge som jeg gjør hver Søndag. Det blei for kaldt så jeg dro hjem for å gjøre litt yoga i stedet, og annet diverse husarbeid.

Nå chiller'n jeg her da, med snus i kjæften, Røyksopp i bakgrunnen, loker på nettet og har "That 70's Show" i vente. I morra blir jeg vekt tidlig for jeg skal til Tjølling og tatovere meg, og muligens ta piercing om lommeboka mi gir meg lov...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar