søndag 20. desember 2009

O jul med din....glede?

Halla, jeg hadde glemt hvordan man skal skrive sånn generelt.

Jeg chiller'n på sofan hjemme i min litt for frosne leilighet alene en søndags kveld etter en hardbanka fyll og 3 timers søvn og 6 timer på jobb. Alltid like festlig. Hill Søndager!

Jeg gomler på hjemmebakte julesaker og stresser innvendig. Ukene som har vært har gått altfor fort og jeg veit ikke hvor jeg ska gjøre av meg. I sammenheng med utvask, jobb og jul generelt er jeg så stressa at jeg ikke finner tid til noe som helst. Inntil nå. Jeg fikk streng beskjed av mamma om å bare slappe av og ta morgendagen som den kommer.
Jeg ska liksom vaske. Så kommer Emil. Og vi ska liksom diskurete nyttårsaften. Også ska jeg spise. Og rydde. Og alt MÅ skje etter 16:00. Så ska jeg opp kl. 06:00 og jobbe i 8 timer før det er på'n igjen med vask og hælvette.
Åh, jeg har har ikke tiiiiiiiid!

Jeg mener, når du stresser for å finne tia til en fest er noe gærnt!

Jeg må jobbe lille julaften. Til 23. På natta! Så ska jeg te Stavern. Og sove (?) så er'e grøtspising. Og selve julaften. Så er'e litt "fri" med evt flytting av hvitevarer, klær og div. Så er'e jobb mandag te torsdag. Yes, jeg ska jobbe nyttårsaften. Fra klokka 7. Jeg kommer te å bli utbrent før Januar er over.

Alt jeg vil er å slappe av, nye jula med familie, venner og kjæreste. Innrede leiligheten sånn jeg vil ha det. Få litt orden på ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar