mandag 9. mars 2009

Nei, du veit.

Så sitter man her da, i klasserommet og "jobber". Prosjekt er dritt! Jeg hater det, magawd!
Det er mye kulere å disse Kjetil for den mest idiotiske/geniale ideen noen sinne. Han har kjøpt seg et reptilbur, visstnok, også har han bestilt en reptil av et slag. Den skal hete Stein, og gå på Steinerskolen på Røyken xD
Kjetil har nemlig fikset en viss plante han skal ha i det jævla buret til Stein. Haha, faan så genialt!

Fashion. Fashion. Fashion.
Ugh!
"- Når skal du ta bildene.
- Lokation.
- Tema fashion, klær, sko, sminke osv.
- Modell/modeller.
- Feeling"

Drep meg!

To uker! To uker er altfor liten tid! Argh! Også skal jeg visstnok være hårmodell siden jeg er den eneste på skolen med knallrødt hår. Yeah...

Jeg tok meg den friheten av å dra tidligere hjem, fordi jeg vil ikke sitte på nattoget xD
Så jeg kommer hjem 25 Mars i stedet for, rett etter at jeg har vært hos legen. Hurra! Ingenting er som å sitte på tog etter narkose. Jeg gleder meg...

Til Søndag skal Knut og jeg på Opeth. Det hadde jeg nesten glemt. Kom på det i sta, og da bææda det for Kjetil fordi han var treig og fikk ikke billett. Lættis, han sitter og sutrer nå :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar