mandag 9. mars 2009

All Access.

Ikke diss meg fordi jeg blogger gjerne to-tre ganger om dagen! Det skjer så mye men samtidig ingenting. Også glemmer jeg ting som jeg kommer på senere...

I dag, sånn bortsett fra det lille av mye jeg gjorde til morgenen idag, har jeg sett på mange kule biler!
Vi har jo det derre fancy fashion prosjektet jeg er så jævli fan av, også ville "lær
eren" vår at vi skulle bestemme oss for hva vi skulle gjøre innen idag. Det hadde jeg glemt så da måtte vi improvisere da hun ropte "Tonje!" fra gangen. (Hun er ikkeno' flink med navn, og av en eller annen grunn forbinner hun meg med Tonje. Braaa!)

"Ka ska du gjer?"
Thææ...
Jeg så for meg masse farger og stæsj sånn plutselig og mumla "boheme..."
Så da gikk det til at jeg skal stæsje opp Gunnar fra puben (som er hjemme på perm) opp i bohemske klær-ish, samtidig som jeg skal være min egen modell. Jadda! Funker fett med timer på kæmmen.
Location blir drit kult, fordi "læreren" visste om en snåling uttpå landet (ja, lengere uttpå landet enn Klepp) som samler på gamle biler. Så da ringte jeg først til Gunnar for å høre om han gadd å stille opp (det gadd han!) Så ringte jeg til Eddie (Wtf er det for no' bonde-navn?!) og spurte om han ville stille med en bil. Han sa han hadde mange å velge i mellom, så da stakk jeg ut te Voll for å sjekke ut.
Og han hadde mange bilder!
Jeg fant en søt liten "varebil", snall rød seff, også var den fra tidlig 80-tallet! Yeah. Planen er å dra ut dit på Onsdag rundt 12 med alt av blitzutstyr, softboks o
g bla bla. Knut sin bil er bra til disposisjon.
Klokka 11 på Onsdag kommer Gunnar for å stæsje seg litt opp i hullette bukser, militærboots, ræddisbånd rundt hode, styggeste vesten jeg kunne finne i kostymelageret på skolen og en eller annen fancy topp å ha under. Også må vi ikke glemme pilotbrillene. Poenget er å se forskjellen på den bohemske stilen og hippie-stilen, så derfor skal jeg være det bohemske utganspunktet.
Jeg tror dette blir bra.
Nå venter jeg bare på at jeg skal vånke på Onsdag til pisseregn...!

Alkoholsak på skolen igjen denne helgen, apparently. Great success!
Ingen som ble utvist da. Hvorfor vet jeg ikke, for jeg kunne ikke følge med. Var litt i min egen verden der vi satt i Nornesalen.


Jeg ser forresten sånn ut på håret.
Jacob lekte seg med kamera ^^,
<3



Erlend + Kia for alltid <3
Sånn er det bare!




If you can't get someone out of your head, then maybe they are supposed to be there <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar