tirsdag 10. mars 2009

Hide behind my scars.

Hva skal dette bety?!
Tror du ikke jeg vet når jeg skal hjem?! Herregud, jeg gjør jo ikke annet enn å telle dager. Timer, nesten!
Åh, hodet!

Jeg pøvde noe nytt i går og idag. Gjenomført stiltenking, bare fordi jeg kan. I går var det lilla-dagen, mens i dag er det den blå dagen ettersom jeg er litt blue...

Jeg har vært hos legen i dag. Og siden jeg kom hjem derfra har jeg hatt gåsehud. Det er ikke direkte kaldt ute, men jeg føler meg likevel litt uggen. Det er nå ting skjer. Det er nå hele senariet starter. Det er nå starten på slutten er.
Jeg har fått en rekke brosjyrer av legen, masse "det er din kropp" bullshit. Hun har også bestilt en oppfølgertime til meg som jeg må gå på. Også må jeg skrive dagbok, visstnok, for den skal hun lese. Analyserende hurpe!

- det er vel like før jeg ender på anti-depressive :P

Det er litt rart. Den følelsen. Det er liksom ikke trist men heller ikke oppløftende. Det er mer... likegyldig.
På en måte.
Jeg klarer ikke helt beskrive hva jeg føler akkurat nå. Det er liksom ingenting. Jeg har ingenting. Er ingenting.
Jeg har i grunn ingenting å si.


tror jeg.

Jeg klarer ikke dette alene...



Jeg elsker deg, Erlend.
For alltid. <3


----------------------------------------------------------------------------

Neida sååå...
Jeg er veldig dårlig på å tenke klart, har jeg skjønt. Kan godt ha litt med at jeg tryna i går og slo hodet i asfalten.
Hjernrystelse, her kommer jeg!
Ska te Bryne Fottoklubb idag. Må velge tre bilder for å vise fram. Æh, jeg klarer ikke finne noen som er verdt å vise fram, se bort fra de jeg tok av James.
Kunne brukt fra UKM eller Ungdomsfestivalen i fjor.
Nesj!
Brenn!

Fikk et skjema idag på skolen som jeg må fylle ut. Om meg selv. Til Årboka. Jeg kan ikke svare på halvparten av de.
Jeg har kommet så langt:

Navn: Marte Kiara Hinsch Chramer
Linje: Fotto
Internat og romnummer: Breidablikk, rom 315
Roomie/husdyr: (skjønner du?! Jeg klarer ikke velge om Hege er et husdyr eller roomie)
Kommer fra: (Tønsberg? Larvik? Stavern? Brunlanes? HÆ?!)
Hekta på: ...?
Årets sitat/gullkorn: "Fordi jeg kan"
Betse minne: (øhm...?)
Dette er sant: Julenissen finnes!
Beste måltid: (Ska jeg virkelig velge mellom oppkast og burned crap?)
Favorittmorgensamlig/foredrag: (*sutre*)
Jeg kommer til å savne: Kleppelunden, ofc!

Også skal folk skrive om meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar