søndag 8. mars 2009

Shitty shit shit

Nei vet du, jeg har faktisk noe jeg skulle ha sagt. Men jeg gidder ikke si det. Så HA!

Skal på kino idag visstnok, i Sandnes av alle ting. Aner ikke hvilken film det er, men det var Thomas og Marthe som insisterte på at jeg skulle være med. Sikkert fordi det er jeg som må kjøre -_-

Men yeah! Nå snakker Oscar, en gammel klassevenn av meg som spiller i Ample med meg. Han lurer på om Slit spiller enda. Spør de sjæl! Maddafakka!

Dette her blir en smule random, fordi jeg er random, og random er gøy. Random!

Jeg gleder meg til jeg skal hjem. Skal ta nattoget fra Bryne Torsdag 26, også må jeg ta bussen hjem fra Larvik fordi mamma kan ikke hente fordi hun planlegger å være fyllesjuk. Great! Ingenting er som å ta bussen klokka 8 om morran med diger koffert. Jeg føler at jeg må lære meg å drikke kaffe, fordi jeg nekter å sove på toget. Er livredd for å misse Drammen og havne i Oslo. Det hadde vært kake!

Prosjekt neste uke. Jeg aner ikke hva jeg skal velge av fashion. Klær. Hår. Sminke. Hatter/luer. Sokker. Vesker. Sko. Smykker... ARGH! Det virker som at alle har funnet noe, og jeg har ikke en dritt. Og dette har vi to uker på oss! Jeg kommer til å faile så jævlig. FETTE STYGT!

Jeg har klart å få med meg alle fire årssesongene... på en dag!
Det var drit chill til morran idag, med sol og null vind. Så begynte det å snø! WTF! Deretter kom vinden (lett!) og nå pisser det ned med regn og hagl. Yeah, velkommen te Klepp, fuckers.

Lurer på om ikke jeg skal ut i regnet og drukne meg selv. Høres ut som en plan.

1 kommentar:

  1. Hei Kia. Jeg synes skikkelig, skikkelig synd på deg. Kanskje ikke helt ok å sammenligne, men det var nesten sånn jeg hadde det med Sondre. Jeg slo opp og angra meg, veldig, veldig lenge. Mennesker er duster og tenker egotrip til tider. Det er kjipt og kjærlighetssorger kverker og ødelegger. Jeg skal ikke blande meg eller pjatte. Men, hvis du trenger å snakke med noen eller noe som kan hjelpe deg til å føle deg bedre er det bare å si i fra:)

    Jeg kan jo be deg på skikkelig digg middag hjemme hos meg og en koselig film. Det kan jo hjelpe litt og få en på andre tanker:)

    Klemmer fra Oda!

    SvarSlett