onsdag 21. oktober 2009

Insomnia.

Jævla drittdag!

Jeg fikk ikke sove i natt. Jeg vet ikke hvorfor. Tror kanskje det har noe med at siden Emil så og si bor hos meg så blir forandringen så stor når han sover hjemme og jeg må sove alene. Jeg blir urolig. Uansett om jeg legger dyna hans sånn at jeg kan sove på den sånn som jeg sover på Emil, funker det ikke. Så i natt sov jeg 2,5 timer!
Det hjalp pent lite at hu jeg bor med hadde "houseparty" av et slag med Ole Ivar's type musikk og fnising...

På jobb. Slitsom dag. Null trang på fòr. Kun èn tanke får meg gjennom dagen. Ferdig atlast! Planer i fleng blir avlyst og jeg føler ikke for noenting. Hjem fra jobb, inn i leilighet. 3 isdronninger har syklubb med vaffel og kryssord. Jeg stikker ut, venter på Emil for vi sku te Horten... eller ikke! Lage middag? Eller ikke! Se film? Eller ikke! Overnatting? Eller ikke?!
Hva faan!?

Ender med at jeg vurderer så kollossalt å dra hjem til mamma for å sove der, men da må hun ha en forklaring på hvorfor jeg bare dukker opp på døra og jeg fant ut at det ikke var noen verdi i det.
Ender igjen med at Emil og jeg lager taco (selv om jeg hater (!) å lage middag hjemme når kjøkkenet er okkupert og jeg aldri får sitte ved et bord for å spise mat. Ikke er jeg så jævlig super happy for å spise på senga heller...) Vi dekker på stuebordet, spiser, og jeg setter i gang med å komme med forslag til hva vi skal gjøre kvelden utover.
For å si det sånn; klokka er halv ti, jeg er lys våken og nednikotinisert mens Emil, joda, han sover og jeg har foten hans i ansiktet mitt...

Oktoberfaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar