lørdag 24. oktober 2009

Den siste som synger

Det er Lørdag og jeg skal ha pils-kveld hjemme hos meg med Emil, Simen, Masson og noen til.
Jeg gleder meg kjenner jeg, for jeg har ikke hatt "fest" siden innflyttningsfesten min i Juli (!)
Dessuten er det ALLTID kos å drikke med Simen.
Også er jeg kjempe glad vi har fått opp kontakten igjen etter at vi misten den helt etter at det ble slutt mellom Erlend og meg. Men siden Simen er pals med Emil, har jeg fått sjangsen til å få ordnet opp i litt ting.
Jeg skjønner jo det at Simen sto på Erlend sin side i og med at de var kompiser først, men nå har ting forandret seg både her og der, så da har jeg fått Simen tilbake : )

Jeg har også bestemt meg for å dra på Roskilde til sommeren i stedet for Hove.
Sorry Jæren-peeps, men jeg begynner å bli gammel og før jeg får hengepupper og rynker vil jeg veldig gjerne få med meg Roskilde.
Dessuten er det visstnok flere som ska dit enn på Hove, og da er ikke valget så vanskelig?

Dette er forresten mitt kjempe fine TV-bord/DVDhylle som jeg fikk av mamma sist
vi var på loppis sammen.

(et bilde til kommer)
Jeg har pyntet det så fint jeg kunne, og jeg må si jeg har gjort en finfin jobb ^^,
Og ja, den grønne trekant greia er et juletre... -av stearin!
Yes, det er et lys.
Jeg fikk det i pakkekalenderen i 2001.
Hvorfor jeg husker året jeg fikk den trengs vel ikke å forklares.
- den er grusom!
Men jeg har en ting for grusomt stæsj, så derfor har den fått hedersplassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar