lørdag 11. juli 2009

Tønsberg <3

Jeg er verdens lykkeligste sjel!

For nesten en uke siden flyttet jeg alt det jeg eier fra Stavern (som de aller fleste vet jeg ikke takler for tia), og inn i min vakre, nydelige leilighet i Tønsberg.
Mitt innbo består av kjøkken, to soverom, to stuer, bad og toalett. Jeg har også et husdyr ved navn Juli-Jane som jag gillar veldig mycket.
Den første uken har gått te å jobbe på den nye, uberkule jobben min, lage middag, vaske og styre og ordne.
Jeg trives så fantastisk mye. Jeg får endelig omgås de vennene jeg vil omgås, samt stifter nye bekjentskaper.
Jeg sier ikke at jeg ikke er glad i Lærva-folke, men enkelte av dere er så sinnsykt trangsynte og jeg vil ikke ha noe med dere å gjøre.
Derfor er Tønsberg best! Jeg bor der. Med Juli-Jane. Min vakre skapning. Vi har det så utrolig bra, og vi kunne ikke hatt det bedre, helt sant.
Drømmen min om å flytte ut (som jeg har hatt helt siden jeg var 15) har endelig gått i oppfyllelse. Uansett hvor eldre jeg ble, var det te Tønsberg jeg skulle flytte. Og jeg skulle flytte dit med alle jeg ble kjent med; Charlotte... Carina... Erlend...
Nettopp at flyttingen skulle skje denne sommeren ble bestemt for to år siden. Hvem jeg skulle flytte med ble ikke arrangert føre i Desember. Da var det "ut med det gamle, inn med det nye", og helt ærlig; jeg tror ikke jeg hadde hatt den leiligheten med den personen jeg bor med nå hvis jeg ikke hadde blitt singel rett føre jul. Nå kan jeg ikke tenke meg noe bedre som kunne ha skjedd - starte på nytt med ny by, nye mennesker og helt blanke ark og jeg kan tægge ned akkurat som jeg vil!

2 kommentarer:

  1. Godt å vite at du har det bra. :)
    Jeg er så glad i deg! <3

    SvarSlett
  2. Jeg har det helt supert!
    Hvordan er det med deg, lille frøken. Hakke hørt noe fra deg på leeeenge (prøvde å ringe deg her om dagen)
    Løv ju tu <3

    SvarSlett