lørdag 25. april 2009

One thing changes, two things die.

"Nei, jeg ordna det ikke alikvel. Eller, jo, nesten. Men jeg er ikke helt ferdig...." - Marte Kiara


Hiv og hoi. Snart skal jeg hjem. Og det skjer ting. Hele tiden. Alltid. Uansett.

Denne uka har gått kjempe fort! Nesten litt for fort. Så fort at jeg ikke har rekki halvparten av det jeg ska gjøre.
Selv om jeg har vært voldsomt umotivert til noe som helst, har jeg i grunn klart å ordne det meste - tror jeg.

Fotoutstillingen gikk hvertfall te hælvette. Nesten ikke en kjeft som møtte opp, men jeg kan ikke si jeg bryr meg så veldig. Tross alt, den ska jo være åpen hele fuckings helgen.

Neste uke er det årets aller siste prosjekt som står for tur. Vi ska fotografere Klepp Ungdomsskole, bare at vi ska finne noe på hele bygningen som vi syntes er fresht og ta bilde av det. Type arkitekturprosjekt. Sånn cirka.

Jeg har satt masse strikk i håret mitt denne uka som har vært, for å holde dreadsa på plass og for at de ikke skal tove seg inn i hverandre. Også har jeg fått i meg altfor mye popcorn og urge. Ikke bra! Btw, den nye urge energidrikken er dødsgo'.
Har også sett en smule for mye Harry Potter. Knut og jeg begynte med nummer 4, så nummer 5, deretter nummer 3 også 2, og i kveld ska vi se den første. Litt random rekkefølge, men jeg hadde ikke lyst til å begynne på den normale måten.
TIDSFORDRIV!
Det trengs når kveldene blir kalde og smålig

I går hadde jeg min aller siste jobbdag på puben. Det var trist. Jeg har lyst til å jobbe der mer! Men i den annledning satt Bjørn, Johnny og jeg og drakk pils og var stygge i kjeften mot hverandre xD
Satan, vi hadde det gøy!
Da jeg kom hjem var det fortsatt liv på internatene, selv om klokka var rundt halv 4 på natta. Jeg fantes ikke trøtt, men siden jeg var lettere edru i forhold til resterende mennesker, begynte jeg kjapt å kjede meg. Jeg fant ut at jeg ville kose med håret te Esben, fordi han har så fint hår også er han så koselig. Så jeg vekte han (halvveis med vilje) og koste med håret helt te klokka ble halv 6. DA ble jeg trøtt, og ville legge meg...

Jeg ble endelig ferdig med å skrive om puben te årboka. Det tok litt tid for det var i grunn litt vanskelig, men funka fett etterhvert. Fikk også en koselig hilsen fra Bjørn som jeg klæsja innimellom skribleriene mine.

I morra, for tenk, ska jeg te Stavanger og ta ny piercing samt skaffe den nye Kaizers CD'n for Marita. Kaizers ska også signere på Platekompaniet klokka 18:00 ish, så da må jeg nok kjøpe den der og få den signert for ho. Synd ho ikke får vært med selv, jeg tror hun hadde digga det maks.

Alt i alt har det vært en slitsom, krevende uke, men i dag er den slækkeste dagen jeg har opplevd på lenge. Jeg har nesten ikke gjort annet enn å være sofagris xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar