onsdag 29. april 2009

Dårlig dag, med andre ord.

Jeg har funnet ut at det er ikke så lett å redigere bilder når en ikke har photoshop...
Møkk!

Forskjell?
Næsj!

Siste prosjekt er i gang, og jeg fåkke gjort noe. Det ska leveres i morra, og jeg fåkke gjort noe.
Bildene er tatt, de er lagt inn på PC'n - jeg får fremdeles ikke gjort noe.
*
Jeg hater PC'n min. Jeg hater det resterende av den eksterne harddisken min. Jeg hater kameraet mitt.
Jeg hater været ute. Jeg hater dette prosjektet.
*
In Other News:
Jeg gleder meg til er Osloturen med Ine om litt over en uke.
Vi ska på en utstilling med Pushwagner, og han liker vi.
Dess ska det bli koselig å se Ine-mor igjen, selv om enkelte muligens vil tenke annerledes.
De kan brenne!
*
Også gleder jeg meg litt mer til Hove og Sardinia/Barcelona i slutten av Juli.
Samt det å flytte ut.
Noe som mest sannsynlig skjer i og med at jeg får tebake 10.000kr på skatten, og at noen fortsatt skylder meg 4500 cash.
Ja, jeg skal ha de. Du slepper ikke unna!
For tenk!
*
Vi ska ha enda en korkonsert. To, faktisk.
En for Klepp Barneskole
En for foreldrene på avsluttningen.
Jeg har bestemt meg for å ha på meg bunad, fordi den er så fin.
Mamma kommer te å grine. Ikke av glede, men at jeg er så disrespect mot vår nasjon som vil gå med bunad når jeg har dreads.
Haha?
*
I morra ska vi ha russefeiring, med knuter og det hele.
"Russ for en dag"
Også ska vi ned på stranda med bål og det hele.
Læxn't
Jeg ska bade, har jeg bestemt meg for.
*
Sånn bortsett fra det, så kan resten brenne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar