onsdag 14. januar 2009

Underneath the covers.


Det er Onsdag og jeg syntes den siste uken har gått altfor fort. det er søren meg ikke lenge til jeg skal hjem ! : O
Har nettopp kommet tilbake fra sladderbadstu med Marita. Det var kjempe koselig, selvom jeg ble mildere sagt ganske dehydrert. Vi skal trene sammen i morgen også, og jeg kjenner at det kommer til å bli deilig.

I dag våknet jeg med den sykeste hodepinene ever. Trodde jeg skulle dø! Hadde så vondt at jeg kasta opp... Kom meg ikke på skolen før 11, og da var det rett til Stavanger for å kjøpe fiolin. Knut skulle kjøpe seg ett nytt kamera også. Jeg syntes at 1990,- for en fiolin med kasse og alt tilbehør var nokså billig. Men jeg trenger et navn til fiolinen : P

kabareten kommer seg, sakte men sikkert, og jeg syntes det er kjempe gøy. PR-gruppa har satt opp en TV nede i gangen på skolen hvor vi viser bilder som vi har tatt. Veldig festlig å se så mange som sitter og ser på bildene som vi har tatt ^^,

På Mandag og i går hadde jeg besøk av Martin-min. Det er ikke stort å gjøre enn å loke rundt på skolen så på Mandag så vi "A Requim For A Dream" og i går var det felles visning av "Alien" på skolen. Det var kos <3
Jeg får så mange positive komentarer på at jeg gløder. Det er stas, for jeg tror faktisk at jeg gjør det. Jeg føler meg så vel når jeg er med Martin. Det er liksom den Hakuna Matata - følelsen all over. Ingen sorger. Ingen bekymringer.
Jeg tror han kom inn i livet mitt på rett tidspunkt : D
Jeg er veldig heldig. Veldig!

Dro en ekstra tur inn til Stavanger etter middag fordi Marlen skulle ta vaksinene sine. Første gangen jeg fikk kjøre bil inn dit. Syntes det gikk veldig bra, selv om det var mye trafikk og annen faenskap. Jeg fant også ut at de hadde Indiska midt i byen, så jeg svidde av 179,- der inne. Salg er alltid like festlig! Hadde lyst til å kjøpe sånne fancy gardiner, men jeg tror jeg må ha med meg Marita inn for å få litt perspektiv ^^,

I helgen skal jeg kun jobbe Fredag, og det er mulig jeg skal ut i Stavanger eller Bryne. Jeg er ikke helt sikker enda. Whatever comes first, liks.
Jeg er også ferdig med sessongen av House, og det er litt trist. Skulle ønske det var mer. Jævli bra serie hvertfall, digger den mannen. Fy faan han finner på mye dritt.
Marita og Knut har sett ett par episoder med meg, og vi hyler av latter alle sammen. Martin har også sett en del på House, så vi diskuterer litt om hva som muligen kommer til å skje, eller som ville ha skjedd hvis det kommer en ny sessong.

I morgen skal jeg danse, fant jeg ut, og det vil si at jeg må tøye ut masse før den tid, ellers blir jeg helt blekksprut etterpå. Jeg gleder meg. Det skal bli deilig å komme i gang igjen. Jazz og HipHop er tingen! xD
Jeg har også fiolin-time, for jeg har downs og glemt alt det jeg lærte. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd : O

Nå vil jeg sove, for jeg er kjempe trøtt og en smule redusert etter hodepinen jeg har hatt i hele dag.


Martin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar