onsdag 28. januar 2009

Sceneteppet opp. Sceneteppet igjen.

Ukens tredje forestilling er ferdig, five more to go.
Jeg begynner å bli en smule lei av samme greia. men det er morsomt å se reaksjonene på alle de små barna (8 - 10 klasse).

Jeg sto opp idag for å gå å legge meg igjen. Jeg sov så mye som 2 timer i natt. Det er det ansiktet som jeg ser for meg hver gang jeg lukker øynene som ødelegger alt for meg. Også selvfølgelig smertene fra foten min som siger oppover ryggen hver gang jeg så mye som beveger på det.
Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det til, men jeg har en aldri så liten anelse...

Knut har planlagt å dope meg på Burn og popcorn idag, samt Muse på full guffe i bilen og røyken i hånda. Han mener jeg trenger å smile litt mer, og for han virker det som om jeg virkelig smiler når jeg får i meg sukker.

Skjønner ikke hvor han får det fra.

Jeg har lest ferdig "New Moon". Det tok overraskende lang tid. Jeg begynte på Torsdag og ble ferdig i går. Mulig fordi jeg ikke leste noe i helgen. Allerede frem til nå har jeg lest 67 sider av "Eclipse", fordi Knut er en engel og kjøpte boka til meg. Jeg har nada med cash for tiden, så han lånte meg 100 kr.
Men jeg må være sparsom, ellers kommer togturen hjem om 10 dager til å drepe meg.

Jeg lurer på hva som skjer neste uke, når jeg tenker meg om. For da er endelig den helvettes kabareten over, og det er meningen det skal være vanlig skole. Nå som safarituren til Sri Lanka heller ikke blir noe av på grunn av borgerkrigen, ser det ut til at jeg må bruke nettene fremover til å pakke. Hurra, jeg GLEDER meg. Virkelig.

I kveld skal jeg bake brownies med Karin og gjengen. Vi skal visst fyre opp en skrekkfilm etterhvert også. Det tror jeg kan bli koselig, for jeg trenger å okkupere tankene litt med noe annet.

Jeg spiller forresten litt piano også. Selvlæring ettersom jeg ikke kan hverken trene eller danse på en måned, og jeg ikke tør å spørre Johny om han vil lære meg piano også. Så langt har jeg lært meg den lette versonen av "Bella's Lullaby". Jeg er litt flink også, da.






Jeg vil hjem. NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar