onsdag 21. januar 2009

Powertool.


Jeg sliter! Med skrivesperre! Det er ikke bra. Faan! For jeg må gjøre ferdig innlegget til programbladet for kabareten - og jeg har skrevet to ord "Jæren Folkehøgskule..." MAAAN!

Det er Onsdag. Ukene går veldig fort for tiden. Og jeg som hadde regnet med at det skulle ta sinna lang tid hele fuckings kabaret-jobbinga, men premieren er allerede til Tirsdag! Også er det straks fjorårstreff - og jeg skal jobbe. Hurra!
Har også bestilt, eller pappa har, for jeg har nada med penger, festivalpass til Hove ^^, Jeg gleder meg! "Bring me the Horizon" kommer, og de er sykt kule xD
Vi er en hel gjeng som skal ta turen dit i år, så jeg VET at denne årets festival kommer til å bli mye, mye bedre en fjorårets. Ikke det at det var kjipt i fjor, men nå er vi flere, og da skal vi danne vår egen camp.

25 dager til jeg skal hjem, elns. Og utplasseringen min begynner dagen etter at jeg har landet i Larvik. Mamma, 08:15 skal jeg på jobb. Jeg gruer meg litt, for det er skummelt. ØP liksom. Æh, ja, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre der borte. Kankje jeg bare skal loke rundt, kanskje jeg bare skal ingenting. Lurer på om jeg får lov til å skrive noe? Det hadde vært arti.

Jeg får masse, masse besøk fremover også - sånn helt til sommerferien. Martin kommer en snartur i Februar. Marita har sagt at hun skal besøke meg i Tønsberg i sommer og ha Lasagne/hvitvin kveld med Beate og meg. (Tønsberg-Beate), også kan jeg ikke få sagt hvor mye Knut gleder seg til å rassere Vestfold generelt xD
Jeg skal også en tur til Haugesund og til Kragerø i løpet av sommeren.

Sommer'n '09 <3

I går var den beste dagen min på lenge. Jeg slapp å lage middag, for en gangsskyld! Beate lagde lasagne til Rune, Marita og meg, også spiste vi is og drakk cola og bare mimra. Senere på kvelden dro vi på Kino på Sandnes
- jentene hadde ikke sett Twilight!
Vi fikk med oss Martin også, så da var det jo straks en helaften for meg : D
Marita var ikke lite hyper i det hele tatt. Det smitta meget raskt over på meg, så, ja... Jeg ler enda.

Det var jo et hælvettes vær i går også. Det begynte å tordne av alle ting. Mens det snødde! Magawd!
Det er fortsatt skikkelig dårlig vær, fordi nå har strømmen på skolen gått. Det er mørkt, både ute og inne, og vinden lager skumle lyder.
Det er en del sykdom på skolen også for tiden. Mye influensa, virker det som. Regner jo med at jeg er så heldig at jeg får det på veien hjem xD
Hurra!

I dag skal jeg på Kvadrat med Marita og Beate. Også skal jeg danse, spille fiolin, og ha sladderbadstu på kvelden. Diggbart!

Livet kunne ikke vært bedre enn det er nettopp nå. Selv om det bokstavelig talt er mørkt over alt.
Jeg gleder meg til etterpå. Jeg gleder meg til i morgen. Jeg gleder meg til helgen. Jeg gleder meg til jeg skal hjem. Jeg gleder meg til UKM. Jeg gleder meg, generelt sett. Yay ^^,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar