torsdag 1. januar 2009

Lekende lett.

Jeg. Hadde. Det. SÅ. Gøy. I. Går!

Herregud, jeg ler enda av enkelte episoder som skjedde i går.
Hissig tette diskusjoner, samt muligens litt
for mye å drikke...
hvertfall for enkelte : P



Vi ble ganske mange til slutt;
Ole
James
Jonas
Mona
Adrian
Alex
Glenn
og meg

også etter rakettoppskytningen nederst i gata var det nash hos Homlebrek.


Mamma og de var hos noen naboer, så vi fikk liksom hele huset for oss selv. Jeg hadde det drit gøy, for det ble liksom samme stemmning som på bursdagen min i fjor, bare med litt mindre folk, men muligens bedre folk denne gangen .


Vi spiste god mat, vi sang og dansa, velvet ett par glass med vin, mye røyking og ikke minst masse, masse latter.
Jonas, Mona og jeg kledde oss ut også, og det begynte med at jeg ville prøve buksa til Jonas, men da måtte han ha noe på seg. Så da sa Mona at han kunne låne et skjørt av meg... og resten sier nesten seg selv.
Mona skulle forestille meg, jeg skulle være Kronprinsesse Mette-Marit og JOnas skulle være en jeg ikke kan nevne navnet på her, hvertfall. Men det var veldig morsomt, fordi han lignet. Det mente hvertfall resten av gjengen. Spesielt beina til Jonas.
Herregud, jeg fikk ikke puste, så mye lo jeg!



Jeg har verdens beste venner, det har jeg <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar