lørdag 3. januar 2009

Ice, ice baby <3

I går realiserte vi Disney filmen "Bambi" xD


Mona, Marit, Ella, Sondre og jeg dro opp på Fram for å stå på skøyter, og selv om det var drit kaldt var vi smarte nok til å ta med kakao og strektokoptsaurus-kjeks (dinosaurkjeks på Norsk).
Jeg hadde ikke skøyter og ikke var det utleie den dagen heller, så Mona og jeg byttet på skøytene hennes.

Sondre hadde sånne fancy skøyter som var helt umulig å gå på, men vi måtte jo selvfølgelig prøve de for å check them out!

Mona hadde lagt balansen sin hjemme, så hun klandra seg fast til Marit stort sett hele tiden. Og da hun ble lei av å gå i spagaten, fikk jeg skøytene.
Sondre og jeg spilte fotball på skøyter, bare at det ikke var en ball, men en ishockey-puck. Ella gjorde ikke mye annet enn å rope til alle småbarna at de ikke måtte kjøre henne ned de få gangene hun prøvde seg på isen.



Ella: "Herregud, de er liksom...hva da, fem år eller noe, og er drit flinke til å stå på skøyter! Også kommer vi da, som er 6000 år eldre enn de, og klarer ikke en dritt.... HEI, ikke kjør meg ned, sa jeg!"
Kia: "Mulig fordi vi kanskje begynner å bli gamle og grå, og ikke har vi stått på skøyter siden barneskolen, da Ella"
Ella: "Hvis jeg er gammel og grå, hva faen er du da?!" ... også datt hun : P

Det begynte å bli mørkt og vi gikk sinna fort tom for kakao, så da bestemte vi oss for å dra ned på Kongegata for der var Jonas, Chadi, Elwin, Glenn og Anders og spilte inn i studio. Vi skulle bare varme oss en stund før vi stakk igjen. Ella skulle spise middag kl 6, så hun dro jo nesten med en gang.

Chadi satt og holdt på å laste inn SIMS på PC'n sin, og han lagde en familie som het "Fashan" til etternavn, og den besto av Chadi Fashan, Umbr-Ella Fashan og Kia Fashan.
Mona ville også prøve SIMS så hun lagde sin egen familie på Jonas sin PC. De het jo noe mer normalt som Jenssen, og jeg var igjen blitt datter i SIMS-verdenen.
Grethe kom en tur hun også, og jeg fortalte henne skit mye drit hun ikke viste, også endte det med at Grethe, Mona (og litt Chadi) og jeg satt og lo.
Og da Ella kom tilbake lurte hun på hvorfor vi satt og snakket om det når vedkommne vi snakket om var her. Jeg trodde jeg skulle få angst! Vi gjorde ikke mye galt, sant, bare lo av hele situasjonen, men det kan jo tolkes sinnsykt feil for andre som står på utsiden av samtalen. Heldigvis tok Ella feil, for hun trodde vi lo av Glenn. Jeg tror jeg svimte av et par sekunder, for det ble helt svart... Shit! Jeg ble redd!
Med andre ord; jeg lærte en veldig viktig lekse. Ikke le høyt med jenter i større sammenhenger xD

Mona, Ella og jeg stakk bort til Sporet i 7-tiden, på samme tid som James kom på Kongegata.
Sporet var drit stille i går, var nesten ingen der - og da snakker vi maks to andre mennesker der utenom oss to, og det inkluderer han som står i baren.
Mona og Ella begynte med kaffebailys, og jeg fikk gratis drink ^^,
Vi begynte å snakke om å starte band! Det hadde vært mongokult, vi trenger bare trommis og gitarist xD
Mona skal spille bass, Ella skal spille piano og være backup vocals elns, og jeg skal spille fele og synge. Vi skal kalle os Nephilia, fordi vi vil og kan, også fordi det høres litt trolsk ut. Vi satt og prata masse skit om det utover kvelden. Og etter en stund ringte James og lurte på om vi fortsatt var på Sporet. Og det var vi jo, så da kom han en tur. Mona og Ella stakk etterhvert, så da ble James og jeg sittende og prate litt. Det er alltid like koselig å prate med han, uansett om det er seriøst eller kødd. Denne samtalen vi hadde var ganske seriøs...

Vi tok siste bussen hjem, og jeg var så sulten jeg kunne spist en hest!

Så jeg kokkelerte litt på kjøkkenet halv tolv på kvelden, og det endte med at jeg lagde meg en omelett. Med kylling! Og masse salat! Nam nam, jeg burde blitt egge-kokk ^^,

Jeg skal lage middag for fire i kveld. Ikke at det er så vanskelig å klappe sammen fire burgere, krydre de som faan og slenge litt fries i ovnene.
James får besøk av kjæresten sin i kveld, Jorunn liks, også kommer Juli-jane til meg så vi skal alle spise sammen, så ender det vel med at jeg knerter champangen som jeg ikke rakk å drikke opp på Onsdagen ^^,

Jeg gleder meg sånn til i kveld!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar