torsdag 8. januar 2009

Hey! Wait. I've got a new complain.

Ha! Klokka er 12:21 og jeg er ikke på skolen. Jeg har såkalt friøkt, frem til kl 14:00. Da skal jeg ha kor, og senere skal jeg til Stavanger, innom Folken, og kjøpe billetter siden Nettbanken min suger pikk i helvette og vil ikke slippe meg inn. Faan, jeg hater internett her på skolen. Snegler er raskere enn dette fuckings nettet.
Knut og Kjetil er på tur med valgfaget sitt, Jacob har ukuleletime, og jeg skal egentlig øve på fela mi, men orker ikke. Vurderte først å lære meg resten av Nothing Else Matters til ære for min bror, men så orka jeg ikke.
Burde i grunn jobbe, eller rettere sagt begynne på prosjektet som skal leveres inn i morra(!), men har ikke lyst til det heller. Jeg er så giddalaus idag, det er ikke mulig. Allerede har jeg klart å være forbanna. Kjeft
a på læreren min fordi han ser enda ikke hvor ræva klassemiljøet på skolen virkelig er. Vi skal på safaritur til Sri Lanka, men så fikk resten av skolen beskjed i dag at hovedturen til Malaysia har gått opp hele 2000kr, så da er det flere i klassen som ikke ser seg råd til safarituren. Det er jo drit kjipt for de, og en av jentene er skikkelig lei seg for at hun ikke kan reise. Men hun prøver å se positivt på det, men får dritt sleng tilbake i form av frekke komentarer av enkelte. Hun storma jo ut av klasserommet, gråtende, og jeg løp etter for å se om det gikk bra med henne. Det er så utrolig unødvendig å si sånne ting til folk! Stig, læreren min, kom ned etterhvert for å snakke med oss, og da fortalte jeg han jo at nettopp dette her er et prakteksemplar på for sugent klassemiljøet er.
"Vi er ikke en klasse, vi er tre gjenger, og den ene er større en de andre, og det iriterer meg idiotisk mye"
Da jeg gikk opp igjen til klasserommet, spurte de om det gikk bra med hun som løp ut, og jeg sa "nei, det gjør ikke det. Unødvendige kommentarer er sucks, vet dere..."
Så begynte jeg å småkrangle med hun som var frekk i kjeften. Faan jeg hater sånne mennesker.

Jeg fikk ikke sove i natt heller. Og det var nesten ingen som satt like lenge oppe som meg i går, så da ble jeg sittende alene. Det var litt deilig i grunn. Så sovna jeg på sofaen i stua, og våknet ikke før klokka var rundt 6. Da sto jeg opp... Møtte Knut på utsiden av skolen og han kunne ikke annet enn å le av meg.
"Velkomen tilbake, Kia, ser du ikke har klart å fikse døgnrytmen din"
"Maan...."
"Hva skjer på skolen idag?"
"Er det Torsdag?"
"Ja, faen heller, vi skal sikkert jobbe med elevkveld og drit"

"Jeg skal sove... hey, puben er åpen i kveld!"
"Sjeeeeef...."
Jobbe med elevkveld ja. Jommen sa jeg smør. Jeg skal jo ikke gjøre en dritt har jeg funnet ut, så jeg stikker på jobb den kvelden i stedet.
Jeg fikk masse post idag : D
Eller, det var jo ikke veldig spennende post rettere sagt. Fikk de bildene jeg har fremkalt, oversikt over hvem som har bestilt skolegensere og svarslipp-ting til lånekassa. DET har jeg allerede levert inn. Man, jeg liker å få store summer inn på kontoen min. Hele 17050kr får jeg inn om noen dager ^^,

... men de skal jo mamma og pappa ha, da, hvertfall en del av de. Får snart lønning igjen også. Tror det er på ca 4000kr og de skal jeg bruke på konsertene jeg skal på (så langt) i år. Allerede har jeg booket inn i planene mine 4 konserter; El Caco i larvik, en gang i Februar. Husker ikke helt datoen. Så er det Opeth (endefuckingslig) 15. mars på Folken i Stavanger, og Zeromancer 20 Mars, samme sted. Lenge leve Stavanger. Metallica blir det også i løpet av sommeren en gang, husker bare ikke datoen xD

Kjetil, Knut, Beate og jeg skal alle sammen på Opeth og Zeromancer konsertene sammen. Drit koselig. Etter at jeg hadde lagt av billetter på Folken, gikk jeg for å ha elevrådsmøte, og da møtte jeg Beate. Hun løp, faen meg fort, bort til meg, hylte og skrek, hoppa og dansa...
"Kia miiii, vi skal på Zeromancer. Og Opeth. Nå kan vi dø, nå kan vi dø...Hahaha!"
Hun er så skjøn <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar