søndag 21. desember 2008

I've got to get away from here. It's not the right place to be.


Hvordan begynner du egentlig en blogg?
Sist gang jeg prøvde meg, gjorde jeg det helt feil, tydeligvis.

Jeg tenker nå å begynne forsiktig. Liksom, ikke søle rundt med alle tankene mine. For tro meg, det er en del av de.
Jeg tenker nå å bare grise litt med det obvious'e - det som foregår akkurat nå!

Om nettene sover jeg med musikk på. Det er noe nytt jeg har begynt med. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det at når jeg våkner opp midt på natta, som jeg har gjort mye de siste 2 ukene, så trøster musikken meg litt og hjelper meg å slutte å drømme om deg. For jeg vil ikke mer. Jeg vil ikke tulle rundt mer. Jeg vil gi slipp på deg, og heller le enn å gråte.
Det er så mye mer gøyalt.
Og det er så mye lettere nå som jeg vet hva jeg ikke taper på det.

Hah!
Jeg trodde jeg slapp unna "Julevasken" på skolen, men så kommer jeg hjem... for å vaske -_-

xD

Det er helt greit i grunn, det å vaske, for det var egentlig ikke så mye, også lukter hendene mine så godt etterpå ^^,
Jeg undrer litt på om Ajax'en fremhever litt av migrenen min? For jeg har vondt i hodet...
Går det an å ha migrene i magen også? Det hadde vært litt gøy i grunn.

Fikk vite i går av en person, som jeg ikke helt vet hvem er, at det ser ut som jeg har anoreksia, fordi fingrene mine er så tynne og jeg har ikke negler. Erm, hadde den personen visst hvem jeg er, hadde han også visst at jeg nekter over alt på denne jord å kaste opp, fordi jeg er redd for å kaste opp hjertet mitt. Eller lungene.
Det med neglene kan jeg ikke forklare, jeg klarer bare ikke å vokse negler, for enten så knekker de eller så tygger jeg dem i stykker.

Jeg var rimelig full i går merker jeg, for jeg husker ikke mye av kvelden. Jeg hukser at James og jeg hadde en konkurranse om å bli mest mulig drita fortest mulig - og det var jo ikke veldig vanskelig siden det var jeg som satt med spriten og han hadde kun ekkel øl :P
Så jeg ble full aller først, men han ble mest drita for han sovna på bussen xD
Jeg husker også at det var meningen vi skulle til Sandefjord, men så måtte vi stoppe i larvik for å vente på noen... Også hentet Ole oss i Sandefjord en stund senere, men jeg kan ikke huske å ha ringt han eller at vi faktisk dro inn til byen. Tror jeg møtte på Hansa og Jeniffer også :s

Jeg tror hvertfall jeg hadde det gøy, for til morgenen i dag da jeg møtte på broren min så lo vi, masse, men jeg vet ikke heeeelt hva vi lo av. Også sa han det at det var på tide jeg slo meg løs litt siden det er så lenge siden jeg hadde vært skikkerlig på fylla. Jeg tenkte som så; Ja, det er lenge siden...my time to shine!

Åhh! Ja, jeg gleder meg så sinnsykt til Nyttårsaften! Mamma sa det at jeg kan ha folk hjemme hos meg, og det blir så digg! Serr, da kan jeg endelig samle sammen de personene jeg bryr meg aller, aller mest om :D
Så foreløpelig blir det James, Mona, Jonas, Ole og meg.

Haha, jeg er glad!
Jeg er glad jeg har deg som min støtte.
Jeg er glad du er så snill med meg, og at du lytter til det jeg sier uten å si så mye i mot.
Du er herlig <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar