fredag 14. august 2009

Identity

Jeg har ingen identitet! Og jeg er blakk, men egentlig ikke fordi alle pengene mine er på kontoen, men jeg har ikke ett eneste bevis på at jeg er jeg, så derfor forblir pengene på kontoen.
Jeg har også blitt skikkelig dårlig - mamma hadde svineinfluensa for noen uker siden, og jeg er redd jeg også har fått det. Hurraa... Ingenting er som å ligge isolert på sitt eget rom i flere dager sånn at brunfargen en har jobbet hardt med å få mens en var i syden falmer. Møkk.
Har også snakket med forsikringsselskapet, og de sa det at jeg får tilbake alt sammen så lenge jeg kan kvittere på det jeg har mista. Heldigvis for meg har mamma lært meg opp til å være fornuftig, så jeg mister ikke ei krone - jeg tjener faktisk på det!

Ny telefon er også bestilt, SIM-kort kom i posten i går, så nå venter jeg bare på pass og bankkort. Til uka skal jeg også bestille nytt kamera - Canon 500D, bare fordi jeg kan - og ny linse. Fikk mer til overs, så da klæsjer vi til med en vidvinkellinse. Fikk enda mer til overs så da kliner vi til med et par UV-filter til kameraet, og da blir jeg stolt eier av en Canon 500D med vidvinkel type 10-20mm, og en macrolinse som jeg hadde fra før (men som ble tyva) 70-300mm. Jeg er så happy!
Nå trenger jeg bare photoshop...
Det er Lørdag og jeg ligger og chiller med kaldsvette og øyne som renner 24/7 mens broren in har en liten get-together nede i kjellerstuen. (Syke barn som bor hjemmeifra, kommer alltid hjem til mor, selv om hun er på låvefest). På Tirsdag skal nemlig min kjære, bitte lille bror i militæret. Det er så rart, syntes ikke det er så lenge siden han ble konfirmert, eller først lærte seg å sykle - nå er han ferdig på videregående og skal i militæret på Skjold! Blir borte et helt år, og jeg syntes det er fryktelig, fryktelig rart å tenke på. Heldigvis for meg har han gratis internett i kafeterian der oppe, og jeg veit hvor biblioteket i Tønsberg ligger (gratis nett, sa du? Ja takk!)

Bare se så voksen han har blitt!

Jeg kommer til å savne han masse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar