torsdag 4. juni 2009

It starts with "I love you"...

Gjett hva? Jeg gadd å slenge meg foran PC'n for å oppdatere litt. Selv om min "kjære" bærbare maskinsak som snart ska lære å fly ut av vinduet er på rep. hos Elkjøp, tenkte jeg at omverdenen ville check out hva som skjer for tia.
Jeg gjør det lett, jeg lager stikkord-ish:

- Jeg har jobbet 2 uker som vikar på Plenun i Sandefjord hvor de lager reklamer. Jeg gjorde ikke noe med reklame, men derimot lagde fargekart for Jotun, noe som passet meg ypperlig for da fikk jeg mange ideer angående malingsprosjektet på det nye soverommet mitt.
- Jeg har vært med Mowna og Synne-Lousie og sett Alexander Rybak opptre på Tønsbergmessa som var hans første konsert (visstnok) i Norge etter MGP-finalen xD
- Jeg har gått rundt og vært mega bekymra for en person sånn ca hver dag. Lite festlig.
- Jeg har vært på masse jobbintervjuer og venter i spenning på svar. Har også blitt tilbudt jobb på lagerutsalget på Jysk i Tønsberg fra og med August en gang.
- Jeg skal på Hove alikevel ettersom jeg ikke får solgt billetten min
- ... men jeg skal fortsatt te Sardinia og Barcelona!
- Jeg har hatt en av de fineste stundene med Synne-Louise etter at vi hadde en vennskaplig "knekk" for to år siden.
- Jeg har vært snill pike på hjemmefronten og passet bikkja, klept plenen og vaska huset noe som førte te 500 ekstra lapper i lommeboka mi.
- Mamma og pappa skal på visning på Mandag, så den flyttinga de snakket om som skulle skje om noen år ser ut til å skje raskere enn forventa
- Jeg har også farget håret mitt skrikende rødt!
- Jeg har sosialisert mye med Ine den fantastiske og Magnus den snodige
- Har i grunn hatt verdens koseligste forsh med Ida Elisabeth og Marthe
- Sett Whitesnake LIVE med paps og James
- Sett "Engler og Demoner" med de samme folka + Madelen, dama te broder'n
- Jeg merker at det er skremmende nærme te jeg fløtter te Tønsberg!
- Jeg kommer liksom ikke på noe mer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar