torsdag 21. mai 2009

On how to stop the bleeding.

Jeg er sliten!
Også har jeg presistert i å klare altfor mange ting på under en uke. Derfor jeg ikke har blogga sia 13. Mai!

Vi tar det fra begynnelsen:

14. Mai
Jeg var i Sandefjord med Adele etter hu var ferdig på skolen. Det var så sinnsykt koselig å se henne igjen, og jeg traff attpåtil masse kjentfolk; Magnus, Erlend Kjær, Jen-Jen, Mathilde og Hansa. Adele og jeg spiste på Perfect Pizza etter at vi hadde vært på "Slappen" - en sånn bruktbutikk, også loka vi litt rundt på Hvaltorget og læxa'n i sola.

15. Mai
Da var det Slåssfjellfinale på Støperiet i Tønsberg, og siden jeg er verdens beste søster kom jeg dit kun for å støtte min bror. Ingen minus at Kim Ljung var der som jeg fikk slå av en prat med, ei heller at jeg eide Juli-Jane (som var russ i år) i vannkrig! Ine hadde jeg også klart å dra med meg, fordi jeg er så utrolig glad i Ine og ønsker å hvertfall holde kontakten med henne så lenge tiden lar meg gjøre det. Jeg møtte Ine etter at hu var ferdig på skolen, så satte vi oss på Maskinisten med Mowna, og etter en øl eller to stakk vi alle tre bort te Støperiet. Bildene jeg tok, som er så altfor mange, har jeg enda ikke hatt tid eller ork te å se på. Jeg skammer meg!

16. Mai
Tro det eller ei, men jeg har sett "Hannah Montana, the Movie". Med Mowna! For hun er number one fan! Det var drøøøyt! Vi dro opp te Balkan for å ta en pils, stakk hjem etter det for jeg ville se MGP. Rybak Eier! På veien hjem traff jeg to russefaenskaper som sku te Kilen for å feire natt te 17. Mai (James og Simen)
Tok også noen russebilder av James under det lille epletreet han tydeligvis "eier" i hagen.

17. Mai.
Ja! Jeg sto opp te korpset som hvert eneste år kommer opp i gata vår og speller for oss klokka 8 om morran, og te ære for Rybak hadde de lært seg "Fairytale". Dødskult! Så vekte jeg bror, spiste frokost, og gikk meg en tur. Stakk te Lærva for å se russetoget (som jeg òg har bilder av, men ikke har sett på enda), hjem, spiste middag, stakk te Tønsbergmessa med James og Ine. Vi kjeda oss der, stakk te brygga, tok noen pils (eller hva, Ine?), så fyrverkeriet, og James og jeg stakk hjem. Hurra for 17. Mai!

18. Mai
Jeg var syk...

19. mai
Jeg hadde en koselig bytur med mamma. Vi dro på Kafè sammen, jeg skaffa meg jobb (!) og overførte penger te mamma. Hele 6000 forsvant fra kontoen min!
Så møtte jeg Mowna, vi stakk te henne og lagde middag mens vi så på Hannah Montana, også dro jeg hjem, for jeg sku på jobb dagen etter.
Jeg begynte faktisk å tenke masse den dagen, etter at jeg så det sto skrevet noe på en random husvegg midt i Larvik.
"Er det virkelig kun èn av meg?!"
Jeg kom te å tenke på; det hadde vært så kult om jeg hadde en kopi, en 100% lik kopi av meg selv så jeg kunne sett om jeg hadde takla å vært i mitt eget nærvær - for noen ganger får jeg den følelsen av at folk ikke orker det, selv om jeg holder helt kjeft. Ja, Jærenfolk - jeg klarer helt fint å holde helt kjeft. Hvertfall nå som jeg er hjemme...

20. Mai
Jobb!
Så Tønsbergmessa med Synne-Louise og Mowna, for vi sku se A L E X A N D E R R Y B A K!
Hurra!

Jeg syntes han er flink, jeg. Har ikke noe i mot han i det hele tatt. Han har talent, han får med seg publikum, han eier på fiolin (noe jeg å vil), også er han kjempe energisk og jordnær. Dess syntes jeg det er morsomt å se alle folka på Nettby som melder seg inn i gruppa "Vi som er lei av Alexander Rybak" - de er bare missunnelige.
Og en ting ska dere vite - han har holdt på i denne musikkbransjen drit lenge! Jeg hukser for to år sia, da jeg var i Oslo i konfirmasjonen te en av fetterne mine - da spilte Rybak i rådhuset under selve sermonien. Så MGP har gitt han en dytt ut i verden, ja, men han er ikke direkte normal musikkbransjefolk som Lene Malin som hadde en produsent som nabo og bare "hei, jeg vil bli popstjerne over natta, men det må ikke vare lenger enn 3 år"

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har kosa deg heime, snupp! Og jaa! MGP <3 hihi. Puss<3 miss u!

    SvarSlett
  2. MGP FTW!!!

    I love you! <3

    SvarSlett