søndag 5. april 2009

What means nothing to you, means everything to me

Åh herregud for en helg!
Jeg vet ikke hvor jeg ska begynne. Magawd!

På Fredag var jeg i Oslo på Hausmania for å se på "Pump the Brakes". På toget innover var det Marko, Synno-Lousie, Oda, Yngvild, Mowna og jeg. Synna gikk av i Tønsberg for hu sku hente en bil. (Gratz me lappen xD)
Da vi kom te Oslo tusla Oda, Mona og jeg rundt i by'n, mens Marko og Yngvild stakk the Hausmania nesten med en gang. Jeg var super flink og svidde av 1200kr på 6 bukser, en kjole, en ring, armbånd, kjede og en veske. Også litt ekstra dill på Shangrila. Generelt nok møtte vi på Glenn der han tusla i gatene parallelt me Karl Johan - han var nemlig på jakt etter noen nøtter av et slag. Han fant ikke det, men klarte å miste en brusflaske i bakken så den ekspliderte over hele oss. Jeg lukta Mozell resten av kvelden xD
Konserten var døds bra, og jeg fikk tatt en del kule bilder. Selv om det var mange små-kids der (og Marko) koste jeg meg skikkelig. Jeg liker sånne skjeldne dagsturer te Oslo veldig godt.

På Lørdag dro jeg te Juli-Jane for å check out the leilighet and such. Møtte Eivind, det var rart, chilla'n hos Juliers med pizza og øl (ja, jeg SKAL lære meg å drekke øl), så på "Hjelp, jeg er med i et japansk Gameshow. Sært som faan, men ellers ok. Stakk opp te Yngvild hvor Oda og Miriam satt og mekka alkohol. Dro på Bob, dansa vekk 30kg elns, møtte en snill gutt ved navn Patrick fra Vear, hø hø, datt nesten oppå Silje aka Vear-Kusa ^^, hun sølte øl på .. tja, hele meg, det var festlig, for nå hakke hun en dritt å si om hun prøver å kalle meg Ræddis, for hun hang nemlig på Ræddisbaren number one, så, eid xD
Jeg bare tuller. Gøy å se henne igjen. Andre ganger jeg dulter borti ho i ferien - jeg tar et hint, shø!

I dag våkn jeg i en seng av et slag, kan ike direkte huske hvordan jeg kom meg dit, men Juli-Jane var der så da var det greit. Tok bussen hjem med Miriam, læxa'n hjemme med brother. Vi så på film, lagde oss litt mat og tok oss en pils eller to. Veldig deilig, veldig koselig. Jeg rydda rommet litt, rydda litt opp etter James, farga håret til i morra og rett og slett bare kost meg. James ska på jobbintervju i morra, også får jeg noen søte små på besøk på ettermiddagen for vi ska ferie bursdagen te Mona og bursdagen min. Da er det Taco-time! Blir kos.

Men nå er det næts, jeg trenger styrke ettersom jeg ska sitte i hundre år hos frisøren i morra. Jeg gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar