tirsdag 14. april 2009

A new begining

Jeg flasser!
Eller, ikke jeg da, men bivoksen flasser. Så sinnsykt.
Jeg liker det ikke.
Det ser skittent ut også ser det ut som sperm. Flott...

Også har jeg i grunn vært på skolen i over en uke, men vi hakke hatt nett og det har vært dødskjipt.

Påskeferien er ferdig, og jeg har nytt den til det fulleste. Kosa meg skikkelig, har jeg.
Bursdagen min endte med en rølpetur på by'n med Jonas etter at Mona, Grethe og jeg hadde sett "Skjult". Jeg sku også bort te Jani, for der var det fest og greier og greier.
Fra Torsdag til Søndag var jeg på hytta med mamma, pappa, mormor og James. Det var veldig deilig. Gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil det, også passer det bra med øl og Jäger i solveggen etter skitur. Afterski er også populært, hvertfall hos min bror xD

På Søndag da vi kom sku jeg egentlig være med Carina, men hu er som hu er, og det endte med at jeg stakk te Jonas og vi hadde det mega kult bare oss to. Først forsh hos han, så puben, nattmat på Egins (vi fikk gratis pizza, og de aller fleste vi møtte på trodde Jonas og jeg var kjærester fordi vi begge har dreads og er nesten like høye), så noen pils te pluss at vi smugla med oss noen flasker som vi sku ha te nash med "Futurama" og "Family Guy". Dødsdigg.

På Mandag fikk jeg pappa te å romstere rundt på loftet etter russebuksa mi. Vi ska nemlig ha vår egen lille russefeiring her på skolen. Idiotisk, men kult xD
Det sto mye rart på den buksa. Herregud, jeg husker så godt når de aller fleste hilsnene ble srevet.


"Elsk din elsk om din elsk er Kia"


Hurra!
Også fant jeg ett russekort i lomma ^^,

Da jeg kom te skolen på Mandag forrige uke var rommet skinnende rent og det lå ett stykk melkesjokolade og firkløversjokolade, pluss 100 spenn i femtilapper og to notisbøker.
Jeg hadde glemt at første helgen av ferien vår var det utleie av rommene til "Norske Folkehøgskolelaget" eller no sånt.
På rommet te Hege og meg hadde vi hatt besøk av selveste Knut, daglig leder av dette forbundet, og han hadde vaska hele rommet, lagt igjen sjokolade og penger og et koselig brev. Litt creepy at han visste hvilken sjokolade som var våres favoritt (min er firkløver og Hege's er melkesjokolade), men veldig deilig å komme til utlufta, rent rom.

På Tirsdag var jeg på kino med Knut. Vi så den derre nye Clint Eastwood filmen. Hurra, den er drit fet! Og i den anledning hadde jeg kjøpt inn en 6pk med Tropo, for Tropo er digg!

På Onsdag så gikk den eksterne harddisken min te helvette, så nå har jeg nada musikk, nada filmer og nada bilder. ALT er borte. Til og med prosjektene mine som ikke er levert enda. Jeg er sinnsykt forbanna. Jævla dritt.
Derfor dro vi ned te puben på Torsdag. Veldig morsomt. Bjørn savna oss så mye at'n ga oss en øl hver mot en klem. Haha, jeg må le! Digg å være student.


På Fredag var jeg hos Jone og spiste middag og så Ringenes Herre; Atter En Konge. Han hadde laget kyllingfilet med bernais og ris med hvitvin og øl te. Nam nam, smakte godt hvertfall. Og det var veldig koselig.

Lørdag var det BeachParty med hele skolen. Ok, nesten hele skolen. Var noen få som stakk te Stavanger, men resten chilla på stranda. Det har jeg gleda meg te helt siden vi begynte på skolen. Det var så koselig. Er ikke så ofte hele skolen er samlet på denne måten hvor alle prater med alle og har det kjempe hyggelig. Hege, Karin, Linn, Jack, Helen, Kristine, Jonas, Tommy og Jeanett skulle på teltur, så da Kristine ringte te meg og forlangte at jeg og Knut sku karre oss bort fra standfesten og bort te dem mot at jeg fikk en drink i en sølv converse, tusla vi bort te dem. Vi gikk jo feil, selvfølgelig, for jeg trudde de bodde på Bore Camping. De gjorde jo de, med det er egne plasser for de som telter. Kristine sku gå for å møte oss, og da vi sto og venta på ho, fikk jeg øye på et par surfere som var på vei hjem. De sku bare skifte og så videre. Jeg mente det hadde vært best for oss alle om de ble med oss (for de var ikke direkte stygge, at det gjør noe), så da ble det til det. Jeg måtte bare hjelpe de med å ta av våtdrakten. Ikke ante jeg hva de het da dette skjedde, og heller ikke at han ene var nakenmodell og at han hadde stått modell for læreren min Ingeborg. Jøss...

William var Amerikansk og syntes det var dødsmorsomt å kødde med meg angående navnet sitt. Det tok nemlig en veldig god stund før jeg fikk vite hva de egentlig het, disse to gutta. Truse Lars, Andreas, Jack, Trygve, William...
Kjært barn har mange navn, for å si det sånn.
William koste seg med Hege, mens Trygve og jeg ble litt bedre kjent. Vi gikk ned på stranda med tepper og så på den fantastiske solnedgangen og den etterkommende vakre stjernehimmelen. Vi slo hjul i sanden, kasta stein i vannet, jagde bølgene og gikk oss vill i mørket xD
Heldigvis for oss var det 4 stykker som hadde bål rett ved stranda som viste oss veien tebake. Da grilla vi pølser med de andre, sang sanger og jeg sovna i grasset med Trygve ved siden av meg...

I går, altså Søndag, den 19 April satte jeg voks i håret og justerte dreadsa slik at de ser fine ut. Deretter chilla vi overreduserte studenter på grasset inntil vinden kom og Happy Potter sto for tur. Jeg slokna i går kveld halv 10 på kvelden, for jeg var dødssliten og kuldeøm.

Jeg har tova meg selv en skikkelig kul rastalue xD
Den er sennepsgul med rød virvel i, og den er bare min fordi jeg er fantastisk flink te å tove ^^,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar