onsdag 1. april 2009

Bird is the word!

What the hell! Jeg fikk nettopp 200kr av mamma. Sært...

Jeg har spist frokost idag - klokka 16:30. Dødsbra! Også har jeg bestilt frisørtime, igjen, fordi jeg kunne ikke den dagen timen egentlig var. Også har jeg søkt på jobber, raida polet, chilla'n i sola og tatt bilder til ett av de tre prosjektene jeg holder på med.

Mamma ble en smule sur da jeg fortalte henne hva jeg ska hos frisøren. Men siden jeg er så fantastisk go' på å MANIPULERE fikk jeg ho til å holde kjeft.

På Fredag ska jeg te Oslo med masse koselige folk, også ska jeg vandre rundt omkring på natta, muligens finne et nash (jeg er gla i nash, for tia, merker jeg) Nash er gøy!

Lørdag ska Juli-Jane og jeg leke med en gris, også ska vi se mer på leiligheten - finne ut hva vi trenger av dill dall og så videre.

Søndag er foreløpelig slække-dag number one!

Mandag er det dread-time, mo fo' for kun 500 spenn, og resten av uka snakker vi ikke om xD

Hadde en veldig lang og koselig samtale med Marita-min på telefonen i går. Dødskoselig. Hun handla klær. Fra H&M. På nettet. Til masse penger. Hun ikke har råd til. Material girl? Neeeeidaaaa...!
Tør påstå at den samtalen var den morsomste jeg har hatt på lenge. Marita er - ubeskrivelig! Helt sant.

Senere prata jeg litt med Rich, en gammel kamerat av meg jeg ikke har snakka med på lenge. Kan vel på en måte si "gammal eks" også haha. Og Rich klarte å få meg dilla på "Bird is the word" igjen. Flott!

Men før jeg tusler te bussen inn te Sandefjord for å leke med Jennifer, ønsker jeg å tilføye; LA DET VÆRE! Magawd!

Også savner jeg Jacob. Masse. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar