onsdag 11. mars 2009

You can have my everything

Stress! Nei vent. Jeg er ferdig med stresset. Nå kan jeg sove. Hurra!
Gjorde meg ferdig med bildetagningen i går, så nå er det bare å redigere bildene. Men det gidder jeg ikke gjøre før i morra, for jeg skal slappe av i kveld.


(Jeg begynte på denne bloggen i går, men så endte jeg opp på Bryne fo å hente stæsj med Kjetil, Beate, Knut og Marius... Jeg skulle bare ta bilder jeg da, men...)

Jeg gomler dumle for dumle er godt, og jeg liker å gomle xD

Det er Torsdag og jeg er sliten. Jeg føler meg gammel og grå, også regner det. Sjokk. Fikk ikke sove i natt, klarte å våkne hver time av mange rare ting. Det ble i grunn seint i går, for, som sagt, så dro jeg til Bryne selv om jeg hadde planer om å snorke. Tok med meg stativ og kamera, opp på den høyeste (?) toppen der ute, laaaaang lukkertid, små bevegelser på kamera. Fancy! Roadrage og cigaretter. Planlegge ting å fotografere i påskeferien. Som for eksempel Brunlanes midt på svarte natta. Mølen ftw! Oslo på sitt beste en Onsdag kveld. (Bursdagen min skal nemlig gå ut på å vandre gatelangs i Oslo xD)

Har lagt merke til hvor kjedelige dagene mine er her på skolen. Jeg mener, jeg står opp, tusler te skolen, morgensamling, pause, time, pause, time, lunsj, valgfag, pause, kor, pause, middag.... kveldsmat. En helt vanlig Torsdag på Jæren Folkehøgskule.

Jeg klarte det utlimate idag. Jeg sovna i dusjen, tenk! Med et eple i kjeften. Også fikk jeg panikk da jeg våkna, for jeg visste ikke hvor lenge jeg hadde vært borte og jeg skulle kjøre Jacob te Bryne for vi skulle på polet. Men så, mobilen min. Den er død. Gawd! Jeg fikk såpe i øyet...

I det siste har jeg forstått det sånn at min identitet er ganske godt likt. Av alle ting! Fikk en telefon fra noen hjemme som lurte på hvorfor jeg var i Larvik uten å si ifra. Men jeg var jo her. Så skjønte vedkomne at det ikke var meg, men Marthe bare at hun ikke så forskjell på meg og henne bakfra. Flott!
Er det nå jeg skal bli gother? : P
Jeg ble veldig frista til å stille som hårmodell på frisørsalongen på Jærhagen. Hadde vært kjekt med en make-over, ettersom det er noe jeg tydeligvis må ha. For når jeg kommer hjem, er jeg ikke Kia mer. Visstnok.
Men jeg er altfor glad i håret mitt nå. Og skoene mine. Kåpa mi. Ah, den grønne, de
ilige kåpa mi. Min-sin <3>ll. Det er jo ikke akkurat sånn at noen prøver å etterligne meg, for det er jo ingen vits. Bare tenk over de "flotte" tingene jeg får te. Ikke brrrra! Men uansett så føles det litt rart. Tror jeg er litt redd for å bli erstatta, at min plass hjemme ikke eksisterer mer. At Kia er en annen Kia. I. Don't. Know. Careless, på en måte, for jeg vet jo sånn ca hvem jeg er, og jeg håper jo at folk ikke glemmer meg bare fordi jeg har vært borte litt. Èn person har jo allerede gjort det, og siden det smerter mest, får jeg holde på de andre gode tingene jeg har til gode. Vennene mine. Jentegjengen. Guttane. Familien.


Jeg føler jeg har sånn opptur nå. I hele dag har jeg vært litt vekkreiste. Men det går greit nå. For i kveld skal vi feire bursdagen til Kjetil. Jeg gleder meg. Blir vel å gjemme seg i de samme buskene som alltid og smugdrikke. Jeg får jo ikke lov, men det driter vi i. Kan da for faan ikke skade noe mer, dess er ikke Skyy Vodka så ille.
Det er noe som skjer på Fredag, men jeg husker ikke. På Lørdag er det også noe som skjer, men det datt nettopp ut. Ikke greit å huske på alt når en er i lykkerus ^^,

Å jo, jeg kom på det. Jeg skal jobbe. Haha xD
Søndag. DET glemmer jeg ikke. Da er det OPETH! Hurra! Men først ska Kjetil, Knut og jeg på fototur te Stavanger ett sted. Et slikt et fyrtårn visstnok. Det blir chill.
På Mandag reiser PC-Rock på Turnè, det vil si at jeg ikke får hengt med Jacob på en stund <'3 Han virker så bekymra for meg for tiden, så jeg må glise ekstra mye når han er i nærheten. I går så sang han for meg fordi jeg fikk ikke sove. Skjønning. Nes
te uke går mer på å gjøre ferdig prosjektet, planlegge neste, vente på 25. Mars. jobbe, konsert med ZEROMANCER og andre ting jeg finner på i farta. Spontane-Marta blir jeg kalt til tider. Alt er ikke planlagt lenger, alt er kun spontant og kjempe gøy.
Var også på stranda idag. I shorts! Magawd, det var kaldt! Jeg skulle være strømpe modell for Oda i klassen. Det var gøy, men bikkjekaldt. Skjer med Top Model Jæren for tia? Jeg tror jeg vinner. Lett!

Hadde en mini photosession med Jaco
b her om dagen da vi satt på baderomsgulvet på rommet mitt for der var det varmt og vi var kalde. Vi satt først og prata piss og alvorligheter. Også skulle han fikse mobilen min siden den er møkk og hadde skrudd seg av. Også fant han kameraet, og da var vi i gang ^^







Jeg elsker deg <3

Come back to me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar