fredag 20. mars 2009

Let it be.


Jeg har i grunn ikke PC for tia siden min klikka fullstendig sånn plutselig, og ble sendt til Stavanger. Great!
Dermed sitter jeg i klasserommet på Knut sin maskin.

I dag skal jeg på Zeromancer. Herregud jeg gleder meg som en unge!
Også i går gikk jeg amokk på stranda. Haha, drit morsomt. TopModel Jæren FTW! Gi meg Burn og jeg er med på det meste.

Fotoprosjektet gikk bra, bla bla, neste prosjekt begynner neste uke. Hjem til mor på Onsdag, hyttetur. Oslotur. Ting. Prosjekt. Alkohol. Legebesøk. Påske. Slappe av.

Jeg har også presistert i å rydde rommet mitt for dritt denne uka. Og vaktmesteren vår ble bestefar i går. Haha, han er gammel xD

PC Rock har dratt videre på turnè igjen, dermed er Jacob borte. Til over helgen elns.

Det er ikke snø på Jæren, (enn så lenge) og vi nyter det som bare faan. Sitter ute i sola og chiller. Drit digg.

Var i Stavanger i går for å kjøpe Bievoks på Skorpius, men damen der sa at det måtte jeg absolutt ikke bruke, for da råtner håret. Så da blir det saltvann og grønnsåpe i stedet. Kjøpte meg noen clip-on perler i mange pastell farger. Hurra, jeg har homsefarger i håret atm.
Møtte Noralf i byen, det var kjekt. Klarte å sette meg på feil buss så jeg havna på Randaberg mot Tananger, i stedet for Sandnes. Flott! Maks hodepine da jeg kom hjem.

Gunnar ser teit ut : P

Sånn ellers skjer det svært lite. Jeg mener, come on! Det er Jæren.
Hadde ikke skjedd noe om det så smalt.
Og vi hørte det.

Men jeg har det bra.
Faktisk så har jeg det helt topp!
Kunne ikke hatt det bedre, for å si det mildt.
Dagene går fort.
Og det er bra.
For da er det ikke lenge til jeg skal hjem igjen.

Jeg gleder meg.
Veldig!



Jeg sier ikke du vil være som meg.
Jeg sier ikke du kopierer.
Jeg sier heller ikke at du later som.
Jeg sier hvertfall ikke at du tar min "plass"
Ei heller at du prøver.
For ingen vet bedre enn meg selv, at det å være meg,
er ikke kult.
Beklager hvis du trodde det var det jeg påpekte.
Jeg bare syntes det er litt rart...
For vi er så like på mange måter.
Og jeg kjenner meg selv igjen i deg.
Det er bare litt rart.
Du er meg da jeg var 16.
Og det er rett og slett litt rart.
På en positiv måte.
Kanskje?



1 kommentar:

  1. Unnskyld, jeg missforsto deg. Trodde du mente at jeg kopierte deg, prøvde å være deg og tok din plass :/ burde kanskje sagt det til deg, eller spurt deg om det, men jeg har fått intrykk av at du egentlig ikke vil snakke så dypt med meg xD Men, uansett, unnskyld for at jeg trodde det, jeg må lære meg å spørre først :)

    SvarSlett