søndag 15. februar 2009

When will I begin to live again? Now!

Japp! Kleina har vært på fylla. Magawd. Tror jeg har drekki nok for tre år. Jeg er ikke alkis, jeg lover, jeg bare liker alkohol. Veldig godt. Spesielt når alkohol nytes med bekjentskaper en liker...

Fredag etter jobb stakk jeg hjemom en tur for å hente litt saker før jeg bussa inn til Ella. Der satt Mona med snacks og vin. Vi satt og lalla litt som alle andre jenter gjør en fredags kveld, før Mona måtte gå. Lørdagen lagde Ella hvitløksbaguetter til frokost med te og alt som var. Så raida vi polet for det meste av alkohol da vi omsider stakk til byen. Vi stakk innom Mona på jobb, tok en kaffe på Pasasjen og dro tilbake til Ella for å dusje, osv.

Vi skulle nemlig til Juli-Jane i Tønsberg : D

Lille bertelura har flytta ut hjemmenifra, så det måtte jo feires. Rettere sagt enn gjort. Det var ikke veldig mange der, men det syntes jeg bare er koselig.
Etter at vi hadde vært der en stund, fikk Ella maur i ræva og ville bevege seg hjemover. Type, ut på byen. Isj!
Neida så, stakk vi da. Opp til togstasjonen. Klokka 11 om kvelden. Og jeg klarer ikke sette vensre fot foran høyre og så videre - kjempe dramatisk!
Jeg måtte jo overtale Ella til å giffe byen og heller munche mat hjemme og drikke resten av "vannet" hjemme hos henne. Så fikk hun jo den fantastiske ideen om å ringe Ole. Ole var i Skien med Offender, Raymond og Glenn. De skulle spille konsert som aldri ble noe av fordi det kom aldri noen folk xD
Og de hadde fått en kasse øl som de måtte gjøre noe med - dermed satt plutselig Ella, Kia, Ole, Glenn, Simen, Daniel og Raymond og shotta BLÅ for harde livet.
Jeg begynte å drikke kl 7 den kvelden, så fin i farta var jeg fra før av - og det varte helt til halv 9 dagen etterpå hvor Ella bemerker meg på at jeg så ut som en kineser der jeg satt på fanget til Raymond.
Kineseraksent "Kanke skjønne hva'ru prater om, jæ?!"

Jeg sovna i armkroken til Raymond.

Halv 12 våkner jeg av at hverken Ella eller Raymond er på rommet, og at Ole prater i telefonen på sitt soverom. Magawd, jeg trodde jeg hadde kommet til himmelen. For der, ved min side, av min "seng", sto glasset mitt med hardbættla spriten min i. Morgenstund har gull i munn. Gulp. nedi med seg.

Inn i stua, romstere etter slasken røyk, rulle mongis røyk utav mongis papir, sette seg ned i buddah-position nr. 8, og sove. Ja ja, Kia, her går det så det suser. Flott.


Så kom jeg hjem da. Til mormor av alle ting. Jeg trodde det satt en dinosaur i sofaen i stua. "Åh, hei momo. Jas, jeg er fortsatt påvirket. Rop når det er mat"

Serr, jeg hakke en dritt å si. HalloO! Hva skjer? Jeg skylder på Marthe - hu tar all oppmerksomheta mi, får meg til å kun snakke med henne om bleier og ansvarlige jobber samt kaffe. Yeah xD

Derfor, for å være kreativ (og halvveis kopiere etter Elizabeth) fant jeg ut å alfabatisere hva du trenger på fest.

A - Alkohol- Et must!

B - Blannevann

C - Cigaretter

D - Drikkeleker

E - Emergency numbers

F - Fyrstikker

G - Gitar

H - Hasj. Nei, jeg kødda.

I - Isbiter

J - Jojoba - olje

K - Kortstokk. Til drikkeleker.

L - Levende lys.

M - Musikk!

N - Nonstop

O - Ostepop

P - Papir

Q - Quekk..?

R - Rullepapir

S - Snacks

T - Te, til dagen etterpå

U - Ukulele

V - Varmtvann

.... ?

Huhei, nå er det bare å sober up og vente til Onsdagen hvor hippie-partyet faller inn. Så er det våkneopp/kleinefobi-kaffe med Marthe dagen etterpå : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar