torsdag 25. desember 2008

So this is Christmas


Da var julaften over, og da gjenstår det bare å se frem til andre koselige ting som skjer før jeg reiser tilbake til skolen igjen.
I kveld skal jeg ned til Magnus og spise pinnekjøtt, også skal jeg muligens ut med Ida og noen andre senere i kveld. (Hvis det lar seg gjøre) I morgen skal jeg til Tønsberg for å møte Juli-Jane sukkertopp. Det gleder jeg meg utrolig mye til. Savner henne veldig. Skal også ut i Sandefjord hele helgen også, for å være med han. Lørdag skal jeg ta litt bilder for Slit, også skal Grethe og jeg på Kafè.
Mandag kan det hende jeg skal til Larvik for å hilse på Monica og Torje, endelig! Mens på Onsdag kommer hele røkla til meg for å feire nyttårsaften. Merker nå at jeg kommer til å sove på hele togturen tilbake til Klepp. Ikke at det er så lurt, for da kan det hende jeg misser togavgangene de gangene jeg må bytte xD

Jeg fikk veldig mye fint i går, hvertfall.
Nesten 5000,- lapper.
Pink Floyd cd av lillebror.
Masse gavekort på Indiska.
Et kjempefint maleri av Kjetil.
Marita har strikket vanter til meg for hun er så lei av at jeg ikke har noe på hendene. Søtnos.
Perler fra Kina.
Masse småting til leiligheten.
Lys og te.
Deilig aromatherapi.
Litt klær.
LP Plate av AC/DC fra Magnus. Chill, for jeg samler på plater ^^
Mamma hadde strikket og tovet en fin veske til meg, også fikk jeg toalettmappe av henne med masste stæsj i.
Penger som skal gå til en vidvinkel linse <3
Og en ny lommebok.

Det skjedde noe kjempe søtt idag, sånn sett bort fra den koselige meldingen fra han. Men da jeg ryddet ut av den gamle lommeboken min over til den nye, fant jeg en lapp jeg tok vare på fra i sommer. "Jeg elsker deg enda <3" sto det, fra Erlend selvfølgelig. Jeg tok vare på den mer, jeg. Man skal ikke kaste minner som om de var et lite hvitt papir er det noe som heter :) Det er 3 uker siden det ble slutt nå, og jeg er overrasket over meg selv. Jeg klarer meg så fantastisk fint! Hadde jo selvfølgelig ikke klart det uten de fantastiske vennene jeg har.
JEG ELSKER DERE!
Det skjer ingenting i hverken kroppen eller hodet mitt når jeg hører navnet hans, og jeg får en befriende følelse. Kan jo ha noe med at jeg er kjempe betatt av en annen - men jeg skal skynte meg langsomt :)

Nå skal jeg ut å jogge, for det er så fint vær ute. Så skal jeg ned til Magnus.

God jul! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar